hirdetés
hirdetés
hirdetés

Napelemmel termeli az adatforgalmazáshoz szükséges energiát a Telekom

Legalábbis a Zöld nevű adatbővítő csomag esetében. 

hirdetés

A Telekom idén januárban bevezetett ExtraNet Zöld 1GB adatbővítő szolgáltatása garantálja, hogy a felhasznált adatok továbbításához szükséges energia mennyiségével megegyező energiát a Magyar Telekom saját napelemes rendszerével termeli meg - olvasható a cég közleményében.

A vállalat 2018-ban oktatási központjára telepített napelemrendszert Budapesten, amely lehetőséget adott, hogy elinduljon munkatársi körben a közösségi napelem projekt. 2019-ben a Magyar Telekom ügyfeleit is bekapcsolja a programba, valamint további napelemrendszer telepítésével Szegeden tovább növeli a vállalat a saját termelésű zöld energia mennyiségét.

A szolgáltatást választó ügyfelek folyamatosan nyomon követhetik az általuk támogatott napelemrendszer termelését, valamint választásukkal további napelemek telepítését ösztönzik, hiszen a Magyar Telekom a befolyó összegekből újabb napelemrendszerek telepítését tervezi.

2018-ban soron következő negyedik karbonsemleges évét zárta a Magyar Telekom Csoport. A vállalat saját működése mellett a lakossági és üzleti Magenta 1 szolgáltatások ügyféloldali karbonkibocsátását is semlegesítette, ezzel több mint 150 000 ügyfelet kapcsolt be klímavédelmi tevékenységébe. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés