hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagyot ugrott a brit reklámköltés

A brit reklámpiac jól teljesített 2010-ben. A top száz hirdető háromnegyede növelte reklámköltését, a televízió jól járt, a rádió megint nem. 

hirdetés

Hozta a szakértői előrejelzéseket a brit reklámpiac 2010-ben a Nielsen adatai szerint – írja a Brand Republic. A Kreatív Online-on is többször megírtuk, hogy az iparági szakértők szerint 2010-ben végleg kilábalhat a gödörből a brit reklámpiac, ennek megfelelően a Nielsen adatai azt mutatják, hogy a top 100 hirdetőből 77 emelte a reklámköltéseit tavaly.

Médiatípusra lebontva a televíziós költések mutatták a legnagyobb növekedést, ugyanis 17 százalékkal többet költöttek tévében a hirdetők, mint 2009-ben. A rádiót azonban kevésbé szerették az ügyfelek, 6 százalékkal tovább zsugorították az erre szánt büdzséjüket.

A legtöbb pénzt 204 millió fonttal toronymagasan a Procter & Gamble költötte el, amely 78,4 millióval több, mint a rivális Unilever költése.

A kormányzati kommunikáció visszaszorítása miatt az állami hirdetések a felére estek vissza, de még így is a hatodik legnagyobb költő a kormányzat maradt.

A száz legnagyobb költő közül a legnagyobbat a Sony (165%), az Associated Newspapers (159%), az American Express (142%) és a Paramount Pictures emelte a marketingköltésein, míg a legnagyobb vágásokat az Aviva (-59%) a kormányzat (-50%), a Ford (-37%) és az Orange (-21%) cégeknél vezették be.

(forrás: Brand Republic)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Arra buzdítják az étterembe járó közösséget, hogy fogjanak össze, és ételrendeléssel támogassák a vendéglátóhelyek fennmaradását.

A díjat a 2018-ban meggyilkolt szlovák újságíró, Jan Kuciak emlékére alapították. A zsűriben ott ül Věra Jourová, az Európai Bizottság alelnöke és Lech Wałęsa, Lengyelország volt elnöke és demokráciapárti aktivista is.

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculati, kommunikációs stratégiai megújulását, sajtó- és social kommunikációját támogatja az ügynökség.

Nonprofit szervezetek és cégek is jelentkezhetnek, a határidő március 31.

A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok hatékonyabb kiszűrése érdekében.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés
hirdetés