hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagyot ugrott a brit reklámköltés

A brit reklámpiac jól teljesített 2010-ben. A top száz hirdető háromnegyede növelte reklámköltését, a televízió jól járt, a rádió megint nem. 

hirdetés

Hozta a szakértői előrejelzéseket a brit reklámpiac 2010-ben a Nielsen adatai szerint – írja a Brand Republic. A Kreatív Online-on is többször megírtuk, hogy az iparági szakértők szerint 2010-ben végleg kilábalhat a gödörből a brit reklámpiac, ennek megfelelően a Nielsen adatai azt mutatják, hogy a top 100 hirdetőből 77 emelte a reklámköltéseit tavaly.

Médiatípusra lebontva a televíziós költések mutatták a legnagyobb növekedést, ugyanis 17 százalékkal többet költöttek tévében a hirdetők, mint 2009-ben. A rádiót azonban kevésbé szerették az ügyfelek, 6 százalékkal tovább zsugorították az erre szánt büdzséjüket.

A legtöbb pénzt 204 millió fonttal toronymagasan a Procter & Gamble költötte el, amely 78,4 millióval több, mint a rivális Unilever költése.

A kormányzati kommunikáció visszaszorítása miatt az állami hirdetések a felére estek vissza, de még így is a hatodik legnagyobb költő a kormányzat maradt.

A száz legnagyobb költő közül a legnagyobbat a Sony (165%), az Associated Newspapers (159%), az American Express (142%) és a Paramount Pictures emelte a marketingköltésein, míg a legnagyobb vágásokat az Aviva (-59%) a kormányzat (-50%), a Ford (-37%) és az Orange (-21%) cégeknél vezették be.

(forrás: Brand Republic)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés