hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagyot ment a hazaérkező gólya és Bálint gazda, az Index és a Nemzeti Sport a Lájkbajnokságban

A Magyar Demokrata jó ütemben írta meg az MTI-ből, hogy sikeresen lezajlott a fejüknél összenőtt bangladesi sziámi ikrek plasztikai sebészeti műtéte Budapesten. A magyar média februári eredményei a közösségi interneten a Storyclash mérései alapján.

hirdetés

Nagy meglepetéseket nem hoztak a közösségi net interakativitásának magyar médiára vonatkozó számai februárban, ám azért kérődzni lehet rajtuk. A 24.hu még mindig vezet, mégha magához képest kilenc százaléknyi visszaesést is mutat. A HVG 15 százalékos visszaesése azonban a dobogóról való lekersülést hozta a lapnak, míg az Index feljött a második helyre, a Megvalamit nevű fizetett mémeket közlő Insta-oldal pedig a harmadik helyre.

A médiaorgánumok top 10-es halmazában a Nemzeti Sport Online 20 százalékos növekedése, illetve a 444 húsz százalékos visszaesése látványosabb, az első ezzel egy helyezést feljött, az utóbbi egyet lejjebb csúszott egy-egy helyet, de a lényegen nagyon mindez nem változtat. Az Origo úgy jött fel hat helyezést és lett a tizedik, hogy lényegében ugyanazokat a számokat hozta, sőt, kicsit kevesebbet, mint az előző hónapban. A Nosalty is veszített az előző hónaphoz képest 22 százalékot, mindezzel együtt szinte ugyanaz az élboly, mint januárban.

Érdekesebb egy fokkal a konkrét cikkekre vonatkozó statisztika. Az Index négy anyaggal is bekerült a tíz legtöbb interakciót kiváltó tartalom közé, a két legsikeresebb közül az egyiknek a címe arra szólítja fel az olvasót, hogy a Valentin-napra vásárolt ajándék árából mentsen kutyát, a másik arról tudósít, hogy a Fidesz leszavazta Bálint gazda díszpolgárságát. A Blikk szintén Bálint gazdával, azaz egy díszpolgárságára vonatkozó szavazással (Ön szerint...) került be a top 10-be, illetve az Index még egy bálintgazdás anyaggal bekerült a legnépszerűbb tízbe.

Az első hazaérkezett fehér gólya azonban mindenkit lenyomott februárban. A Sokszínű vidék, a 24.hu csatornáján megjelent anyag lett az első a hónapban. Az I love Eger nevű oldal is lehozott erről egy anyagot, nyolcadik is lett vele. A Magyar Demokrata pedig kiváló ütemben írt meg, illetve osztott meg egy MTI hírt a fejüknél összenőtt bangladesi ikrek sebészeti szétválasztásáról, a hetedik hellyel hálálta meg a lapnak a magyar internet.

Lent láthatók további érdekes, elemezhető adatok.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Újabb, a márkamegjelenítést szinte teljesen nélkülöző reklám a gyorsétterem-lánctól.

Friderikusz Sándor új műsorában, az Életünk történetében az Istenes-Csobot páron kívül ők is feltűnnek majd.

Nem az előírt formában adták le kimutatásaikat egy vizsgálatban.

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés