hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagyot ment a hazaérkező gólya és Bálint gazda, az Index és a Nemzeti Sport a Lájkbajnokságban

A Magyar Demokrata jó ütemben írta meg az MTI-ből, hogy sikeresen lezajlott a fejüknél összenőtt bangladesi sziámi ikrek plasztikai sebészeti műtéte Budapesten. A magyar média februári eredményei a közösségi interneten a Storyclash mérései alapján.

hirdetés

Nagy meglepetéseket nem hoztak a közösségi net interakativitásának magyar médiára vonatkozó számai februárban, ám azért kérődzni lehet rajtuk. A 24.hu még mindig vezet, mégha magához képest kilenc százaléknyi visszaesést is mutat. A HVG 15 százalékos visszaesése azonban a dobogóról való lekersülést hozta a lapnak, míg az Index feljött a második helyre, a Megvalamit nevű fizetett mémeket közlő Insta-oldal pedig a harmadik helyre.

A médiaorgánumok top 10-es halmazában a Nemzeti Sport Online 20 százalékos növekedése, illetve a 444 húsz százalékos visszaesése látványosabb, az első ezzel egy helyezést feljött, az utóbbi egyet lejjebb csúszott egy-egy helyet, de a lényegen nagyon mindez nem változtat. Az Origo úgy jött fel hat helyezést és lett a tizedik, hogy lényegében ugyanazokat a számokat hozta, sőt, kicsit kevesebbet, mint az előző hónapban. A Nosalty is veszített az előző hónaphoz képest 22 százalékot, mindezzel együtt szinte ugyanaz az élboly, mint januárban.

Érdekesebb egy fokkal a konkrét cikkekre vonatkozó statisztika. Az Index négy anyaggal is bekerült a tíz legtöbb interakciót kiváltó tartalom közé, a két legsikeresebb közül az egyiknek a címe arra szólítja fel az olvasót, hogy a Valentin-napra vásárolt ajándék árából mentsen kutyát, a másik arról tudósít, hogy a Fidesz leszavazta Bálint gazda díszpolgárságát. A Blikk szintén Bálint gazdával, azaz egy díszpolgárságára vonatkozó szavazással (Ön szerint...) került be a top 10-be, illetve az Index még egy bálintgazdás anyaggal bekerült a legnépszerűbb tízbe.

Az első hazaérkezett fehér gólya azonban mindenkit lenyomott februárban. A Sokszínű vidék, a 24.hu csatornáján megjelent anyag lett az első a hónapban. Az I love Eger nevű oldal is lehozott erről egy anyagot, nyolcadik is lett vele. A Magyar Demokrata pedig kiváló ütemben írt meg, illetve osztott meg egy MTI hírt a fejüknél összenőtt bangladesi ikrek sebészeti szétválasztásáról, a hetedik hellyel hálálta meg a lapnak a magyar internet.

Lent láthatók további érdekes, elemezhető adatok.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés