hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagyot ment a hazaérkező gólya és Bálint gazda, az Index és a Nemzeti Sport a Lájkbajnokságban

A Magyar Demokrata jó ütemben írta meg az MTI-ből, hogy sikeresen lezajlott a fejüknél összenőtt bangladesi sziámi ikrek plasztikai sebészeti műtéte Budapesten. A magyar média februári eredményei a közösségi interneten a Storyclash mérései alapján.

hirdetés

Nagy meglepetéseket nem hoztak a közösségi net interakativitásának magyar médiára vonatkozó számai februárban, ám azért kérődzni lehet rajtuk. A 24.hu még mindig vezet, mégha magához képest kilenc százaléknyi visszaesést is mutat. A HVG 15 százalékos visszaesése azonban a dobogóról való lekersülést hozta a lapnak, míg az Index feljött a második helyre, a Megvalamit nevű fizetett mémeket közlő Insta-oldal pedig a harmadik helyre.

A médiaorgánumok top 10-es halmazában a Nemzeti Sport Online 20 százalékos növekedése, illetve a 444 húsz százalékos visszaesése látványosabb, az első ezzel egy helyezést feljött, az utóbbi egyet lejjebb csúszott egy-egy helyet, de a lényegen nagyon mindez nem változtat. Az Origo úgy jött fel hat helyezést és lett a tizedik, hogy lényegében ugyanazokat a számokat hozta, sőt, kicsit kevesebbet, mint az előző hónapban. A Nosalty is veszített az előző hónaphoz képest 22 százalékot, mindezzel együtt szinte ugyanaz az élboly, mint januárban.

Érdekesebb egy fokkal a konkrét cikkekre vonatkozó statisztika. Az Index négy anyaggal is bekerült a tíz legtöbb interakciót kiváltó tartalom közé, a két legsikeresebb közül az egyiknek a címe arra szólítja fel az olvasót, hogy a Valentin-napra vásárolt ajándék árából mentsen kutyát, a másik arról tudósít, hogy a Fidesz leszavazta Bálint gazda díszpolgárságát. A Blikk szintén Bálint gazdával, azaz egy díszpolgárságára vonatkozó szavazással (Ön szerint...) került be a top 10-be, illetve az Index még egy bálintgazdás anyaggal bekerült a legnépszerűbb tízbe.

Az első hazaérkezett fehér gólya azonban mindenkit lenyomott februárban. A Sokszínű vidék, a 24.hu csatornáján megjelent anyag lett az első a hónapban. Az I love Eger nevű oldal is lehozott erről egy anyagot, nyolcadik is lett vele. A Magyar Demokrata pedig kiváló ütemben írt meg, illetve osztott meg egy MTI hírt a fejüknél összenőtt bangladesi ikrek sebészeti szétválasztásáról, a hetedik hellyel hálálta meg a lapnak a magyar internet.

Lent láthatók további érdekes, elemezhető adatok.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kárpáti Márton, az Index egyik volt főszerkesztő-helyettese alapított új médiacéget.

Augusztus 17-től kapható Szeged első független hírportáljának, a Szegeder.hu-nak az első nem online kiadványa. 

A provokatív ökológiai találkozót Nógrád megyében tartják.

Pais Mónika került a budapesti multifunkcionális kompetencia központ élére – írja közleményében az alkoholos italokat gyártó és forgalmazó vállalat.

Részleges fizetőkapuval is terveznek, ami mögé exkluzív anyagokat szánnak.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés