hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagyot ment a hazaérkező gólya és Bálint gazda, az Index és a Nemzeti Sport a Lájkbajnokságban

A Magyar Demokrata jó ütemben írta meg az MTI-ből, hogy sikeresen lezajlott a fejüknél összenőtt bangladesi sziámi ikrek plasztikai sebészeti műtéte Budapesten. A magyar média februári eredményei a közösségi interneten a Storyclash mérései alapján.

hirdetés

Nagy meglepetéseket nem hoztak a közösségi net interakativitásának magyar médiára vonatkozó számai februárban, ám azért kérődzni lehet rajtuk. A 24.hu még mindig vezet, mégha magához képest kilenc százaléknyi visszaesést is mutat. A HVG 15 százalékos visszaesése azonban a dobogóról való lekersülést hozta a lapnak, míg az Index feljött a második helyre, a Megvalamit nevű fizetett mémeket közlő Insta-oldal pedig a harmadik helyre.

A médiaorgánumok top 10-es halmazában a Nemzeti Sport Online 20 százalékos növekedése, illetve a 444 húsz százalékos visszaesése látványosabb, az első ezzel egy helyezést feljött, az utóbbi egyet lejjebb csúszott egy-egy helyet, de a lényegen nagyon mindez nem változtat. Az Origo úgy jött fel hat helyezést és lett a tizedik, hogy lényegében ugyanazokat a számokat hozta, sőt, kicsit kevesebbet, mint az előző hónapban. A Nosalty is veszített az előző hónaphoz képest 22 százalékot, mindezzel együtt szinte ugyanaz az élboly, mint januárban.

Érdekesebb egy fokkal a konkrét cikkekre vonatkozó statisztika. Az Index négy anyaggal is bekerült a tíz legtöbb interakciót kiváltó tartalom közé, a két legsikeresebb közül az egyiknek a címe arra szólítja fel az olvasót, hogy a Valentin-napra vásárolt ajándék árából mentsen kutyát, a másik arról tudósít, hogy a Fidesz leszavazta Bálint gazda díszpolgárságát. A Blikk szintén Bálint gazdával, azaz egy díszpolgárságára vonatkozó szavazással (Ön szerint...) került be a top 10-be, illetve az Index még egy bálintgazdás anyaggal bekerült a legnépszerűbb tízbe.

Az első hazaérkezett fehér gólya azonban mindenkit lenyomott februárban. A Sokszínű vidék, a 24.hu csatornáján megjelent anyag lett az első a hónapban. Az I love Eger nevű oldal is lehozott erről egy anyagot, nyolcadik is lett vele. A Magyar Demokrata pedig kiváló ütemben írt meg, illetve osztott meg egy MTI hírt a fejüknél összenőtt bangladesi ikrek sebészeti szétválasztásáról, a hetedik hellyel hálálta meg a lapnak a magyar internet.

Lent láthatók további érdekes, elemezhető adatok.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés