hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagyot megy a Weather Channel a hurrikánok miatt

És közben óvatosan megpróbálják felvetni a republikánus nézőknek, hogy van ez a klímaváltozás dolog.

hirdetés

Békeidőben nem lehet a világ legizgalmasabb dolga a The Weather Channelnek dolgozni, de olyankor, amikor egy hurrikán azzal fenyeget, hogy felkapja és odébb rakja fél Floridát (bő egy héttel azután, hogy egy tesója tavat csinált Houstonból), rendesen megugrik a csatornánál dolgozó több mint 70 időjárásgeek adrenalinfaktora.

A The New York Times nézte meg azokat a Nielsen adatokat, amelyek szerint a szokásos pár százezres nézettség már hét elején vastagon a milliós tartományba ment, és Irma akkor még csak nézegette a térképen, merre vannak a tampai bárok.

A cikkük nagyrészt arról szól, hogy sok pizzát rendelnek és keveset alszanak otthon, és ugyanúgy élő bejelentkezéseket nyomnak mindenhonnan, mint a hírtévék, csak náluk végzett meteorológusok a riporterek. De a legérdekesebb az, amikor arról írnak: a nézőközönség jobbra hajlik, ezért óvatosan próbálják elmondani nekik, hogy a klímaváltozás létezik és emberi tevékenység okozza.

Dave Shull, a csatorna (egyébként republikánus) vezetője azt mondta a lapnak, hogy hisz a klímaváltozásban (tényleg a "hiszek" igét használta, sok honfitársa jár ugyanebben a cipőben), de nem szereti a kifejezést, mert át lett politizálva. A Vanishing America (Eltűnő Amerika) sorozatban veszélyeztetett városokat mutatnak be, de ott is "changing landscape"-ről beszélnek (kb.: megváltozott körülmények), de mondjuk amikor a környezetvédelmi ügynökség vezetője márciusban azt mondta, nem gondolja, hogy a szén-dioxid lenne a globális felmelegedés fő okozója, egy meteorológus élő adásban tette helyre.

A Weather Channel sajátos helyzetű csatorna, az 1982-ben indított csatornát néhány éve ugyanaz a tőkealap vette meg, mint az NBC Universal hálózatot, és kevéssel később az online és mobilos csápokat eladták az IBM-nek, úgyhogy csak a tévéjük van és csá. A központ egyébként Atlantában van, úgyhogy most duplán nagy az izgalom: a sztori házhoz jön, hiszen Irma el fog érni odáig.

(forrás: The New York Times)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés