hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagyot bukhat az Oscar-díj gála

Idén az Oscar-díjra jelölt filmek gyengén teljesítettek a mozipénztáraknál, így a díjátadó nézettsége nagyon alacsony lehet. Ez a hirdetőknek sem jó hír – írja az Advertising Age amerikai szaklap.
hirdetés

Szakértők szerint a 2009-es Oscar-díj kiosztó gála nézettsége minden korábbi negatív rekordot megdönthet.

Amikor a legjobb film jelölési párharcában Ron Howard filmje, a kritikusok által szeretett, de a pénztáraknál gyengén teljesítő, mindössze 17 millió dollár bevételt termelő Frost/Nixon kiütötte a legújabb Batman filmet, a Sötét lovagot, az Oscar nézettségének szomorú sorsa megpecsételődött – állítják a hozzáértők.

Amikor 1998-ban a Titanic megnyerte a legjobb filmnek járó Oscart, akkor olyan, a pénztáraknál is jól teljesítő filmeket utasított maga mögé, mint a Lesz ez még így se, a Good Will Hunting, a Szigorúan bizalmas és a brit Alul semmi. Ezek a filmek összesen 996 millió dolláros bevételt értek el a mozikban. A végeredmény: több, mint 57 millióan nézték az Oscar közvetítést.

Ezzel szemben 2008-ban, a Vérző olaj, a Vágy és vezeklés, a Nem vénnek való vidék, a Juno és a Michael Clayton összesen szerény 356 millió dollárt produkált a pénztáraknál, ami durván 32 millió nézőt jelentett az Oscarnak.

Ebből a szempontból nincsenek jó kilátásai az idei Oscar-gálának sem. A Gettómilliomos 89 milliót szedett össze eddig, a Milk szerény 26 milliót, a Felolvasó gyenge 20-at, míg a Frost/Nixon kellemetlen 17 milliót gereblyézett. Egyedül a Benjamin Button különös élete tudott 122 milliót kaszálni, így az öt film összesen potom 275 milliót teljesített a pénztáraknál.

A hirdetők közül számos top-márka távol marad az idei Oscar-közvetítéstől, de néhányuk továbbra is tartja a frontot. 

A legnagyobb veszteség alighanem a korábbi szponzor L’Oreal elveszítése, amelyik új utak keresésére hivatkozva nem reklámoz idén. A Hyundai nyolc szpottal jelentkezik, míg a Coca Cola héttel. Az italcég a Diet Coke-ot nyomja majd.

(forrás: Advertising Age)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A négy év után újraindított szakmai elismerést Rényi Pál Dániel kapta.

Ügynökségi meg médiás arcokkal, marketingesekkel és startupperekkel fogunk fröccsözni munka címén. Nyitott dolog!

Minden ügynökségénél lekapcsolták a gépeket az Ukrajnából indult vírus miatt.  

Az Ablak, a Hol-Mi?, a Főtér műsorvezetője 64 éves volt.

Később a vállalat munkalehetőséget is ajánl a sportolóknak.

hirdetés

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 5., Premier KultCafé

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés