hirdetés

Évtizedes problémákat kell tisztázni a Balaton fejlesztéséhez

Pontosan mit is takar a Nagyon Balaton brand, és milyen modell húzódik meg mögötte? Mire lenne szükség a négy évszakos Balatonhoz Lobenwein Norbert és Fülöp Zoltán szerint? A programsorozat mellett a Balaton Piknik átalakításáról, a keszthelyi B.my.Lake tanulságairól, sikeres és kevésbé sikeres projektetkről kérdeztük a két fesztiválszervezőt. Az interjú apropóját a Nagyon Balaton adta, így az még a VOLT Fesztiválon történtek előtt készült. A Terror Háza botrányt kavaró szpotjáról írásban, utólag kérdeztük meg a két főszervezőt, válaszaikat a keretes részben közöljük.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

Szollár Domokos a vállalatcsoport kabinetfőnökeként folytatja karrierjét.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

A kiadvány augusztus 14-től online és offline is elérhető lesz.

Főhősünknek igencsak jól jönne egy csoki, hogy kijöjjön a karantén utáni katatóniából.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!