hirdetés

Évtizedes problémákat kell tisztázni a Balaton fejlesztéséhez

Pontosan mit is takar a Nagyon Balaton brand, és milyen modell húzódik meg mögötte? Mire lenne szükség a négy évszakos Balatonhoz Lobenwein Norbert és Fülöp Zoltán szerint? A programsorozat mellett a Balaton Piknik átalakításáról, a keszthelyi B.my.Lake tanulságairól, sikeres és kevésbé sikeres projektetkről kérdeztük a két fesztiválszervezőt. Az interjú apropóját a Nagyon Balaton adta, így az még a VOLT Fesztiválon történtek előtt készült. A Terror Háza botrányt kavaró szpotjáról írásban, utólag kérdeztük meg a két főszervezőt, válaszaikat a keretes részben közöljük.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Más a formátum, de az alapötlet elég hasonló az RTL által már bejelentett Az álarcos énekeshez.

Megkérdeztük az ügynökséget, amely az összes admint aktiváló posztot készítette.

Liszka Tamást tíz jelentkező közül választották ki.

A Hell Energy tulajdonosai nem szeretnék viszontlátni magukat a leggazdagabb magyarok listáján.

És bár ebben lesznek menetiránnyal ellentétesen ültető helyek is, szerencsére még mindegyik az ablak mellé szól.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!