hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagymenőket igazolt a Discovery Communications

 A Spotifytól, a Google-től és az American Expresstől érkeztek szenior szakemberek a médiavállalat nemzetközi digitális csapatába.

hirdetés

Francis Keelingnek, a Discovery digitális területért felelős nemzetközi vezetőjeként (Senior Vice President, International Digital) az lesz a feladata, hogy kiaknázza az új partnerségeket és üzleti lehetőségeket annak érdekében, hogy a Discovery minden képernyőn és szolgáltatáson keresztül el tudja juttatni tartalmait a fogyasztókhoz – hozzá tartozik a Discovery olyan OTT projektjeinek felügyelete, mint a közelmúltban bejelentett ProSiebennel közös digitális együttműködés. Keeling irányítja Londonból emellett a Discovery legnagyobb rajongói számára testre szabott digitális termékek fejlesztését is - olvasható a közleményben. Keeling ezt megelőzően a Spotify vezetője volt (Global Head of Licensing), ahol a streaming szolgáltató új zeneforgalmazási stratégiájának bevezetését irányította. Korábban a Universal Music Group digitális üzletágát vezette, irányítva a zeneértékesítés átállását a fizikai eladásokról a digitális szolgáltatásokra.

„Francis kiváló vezető, aki hozzájárult a zeneipar üzleti modelljének átalakításához a diszruptív technológiák megjelenése után. A Spotifynál végzett munkáját is nagyon becsüljük, hiszen ez a cég kiválóan ki tudja elégíteni a fogyasztók digitális igényeit. Izgalommal várjuk, hogy Francis ezen a téren szerzett tapasztalataival, erős fogyasztói és digitális ismeretével a Discoveryt segítse” – mondta Michael Lang, a Discovery International Development & Digital részlegének elnöke. 

Jay Trinidad egy évtizedet töltött a Google-nál, stratégiai, operatív és termékfejlesztési területen – többek között a Chrome-mal foglalkozva –, legutóbb a délkelet-ázsiai fogyasztói marketinget irányítva. Az új munkahelyén a feladata a Discovery-márkák és szórakoztatóipar szolgáltatások globális digitális növekedésének támogatása lesz. 

Eugene Huang irányítja a Discovery nemzetközi termékeinek és szolgáltatásainak több platformos fejlesztését. Huang az American Express stratégiáért és tervezésért felelős alelnöke volt, ahol innovatív fizetési és digitális kereskedelmi megoldásokat fejlesztett. Ezt megelőzően az amerikai szövetségi kormányban – a Bush- és Obama-adminisztrációban –, illetve állami szinten töltött be vezető pozíciókat. 

„Eugene kivételes technológiai vezetői tapasztalata különösen értékes lesz fontos európai OTT-projektjeink fejlesztése során – mondta Lang. – Digitális és kreatív szakembereink a helyi vezetőkkel kiegészülve olyan csapatot alkotnak, akik segítségével felgyorsíthatjuk a Discovery digitális továbbfejlesztését és az ahhoz szükséges beruházásokat. Sokat elmond ambíciónkról, hogy három ilyen kiváló szakember, mint Francis, Jay és Eugene is lehetőséget lát abban, hogy a Discovery tartalmai és márkái világszerte digitális szolgáltatásként is sikeresek legyenek.” 

Az elmúlt évben a Discovery felgyorsította digitális aktivitásait: közös vállalatot alapított a BAMTech-hel és a ProSiebennel, az Eurosport Player előfizetői létszáma kétszámjegyű növekedést ért el, és elindult az Eurosport az Amazonon az Egyesült Királyságban (itt a Discoveryvel együtt), illetve Németországban.

Discovery Communications
A Discovery Communications összesen 3 milliárd előfizetőt ér el 220 országban és területen, olyan globális márkákkal, mint a Discovery Channel, a TLC, az Investigation Discovery, az Animal Planet, a Science és a Turbo/Velocity, az Amerikai Egyesült Államokban az OWN: Oprah Winfrey Network, Latin-Amerikában pedig a Discovery Kids. A Discovery tulajdona az Eurosport, a helyi relevanciájú prémium sportesemények vezető szolgáltatója és az olimpia otthona Európában. A Discovery több képernyőn keresztül is eléri a közönséget, olyan digitális megoldásaival és szolgáltatásaival, mint a Group Nine Media holding digitális tartalmai, a Discovery VR, az Eurosport Player és a Dplay over-the-top szolgáltatások, illetve a TV Everywhere termékei: a TVE appból és a Discovery K!ds Playből  álló GO portfolió.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

Idén másodszor rendezik meg a világzenei fesztivált a fővárosban.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés