hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagykorú lett a Post Edison

18-as karikával, Sweet 18 Party címen ünnepelte csütörtök este születésnapját a Post Edison. A partit - ahogy minden - évben a Seregély utcai épület kertjében tartották.

hirdetés

Akárcsak tavaly vagy tavalyelőtt, vagy bármelyik más azt megelőző évben, az iroda kertjében tartotta éves buliját csütörtökön a számítógépes grafikával és animációval foglalkozó Post Edison. Ami idén azonban más volt: a stúdió nagykorú, azaz 18 éves lett, így aztán neves szülinapot is ünnepeltek egyben a munkatársak és a vendégek. A csodás nyári estén ezúttal semmi nem vonta el a figyelmet a mulatástól (tavaly a focivébé tett így), a médiavásárlók, tévések, reklám- és online ügynökségi dolgozók, filmesek, ügyfelek, partnerek és barátok kellemes jazz-muzsika közben ízlelgethették a borokat, pálinkákat és a grillparti ínyencségeit.

Fújják a tortát
Fújják a tortát (További képekért kattintson!)

A legnagyobb sikere kétségtelenül a paradicsomos tésztasalátának volt, de a Tv Paprika szakácsának, Serényi Zsoltnak köszönhetően remekül sikerült a rákos-zöldséges rizs, a lazac és a hátszín is - igyekeztünk mindent alaposan tesztelni. A fotelek és rekamiék mellett a kertben felállított asztalokon ügyesen felbukkantak a grillpartit támogató grillsütő-forgalmazó cég prospektusai, a kávét pedig nagy molinó előtt osztogatta  a Café Gusto. Persze, ahogy illik, volt torta is 18-as számgyertyával, amit Tóth Csaba ügyvezető és társai büszkén fújtak el, és néhányan táncra is perdültek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés