hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagykorú lett a Post Edison

18-as karikával, Sweet 18 Party címen ünnepelte csütörtök este születésnapját a Post Edison. A partit - ahogy minden - évben a Seregély utcai épület kertjében tartották.

hirdetés

Akárcsak tavaly vagy tavalyelőtt, vagy bármelyik más azt megelőző évben, az iroda kertjében tartotta éves buliját csütörtökön a számítógépes grafikával és animációval foglalkozó Post Edison. Ami idén azonban más volt: a stúdió nagykorú, azaz 18 éves lett, így aztán neves szülinapot is ünnepeltek egyben a munkatársak és a vendégek. A csodás nyári estén ezúttal semmi nem vonta el a figyelmet a mulatástól (tavaly a focivébé tett így), a médiavásárlók, tévések, reklám- és online ügynökségi dolgozók, filmesek, ügyfelek, partnerek és barátok kellemes jazz-muzsika közben ízlelgethették a borokat, pálinkákat és a grillparti ínyencségeit.

Fújják a tortát
Fújják a tortát (További képekért kattintson!)

A legnagyobb sikere kétségtelenül a paradicsomos tésztasalátának volt, de a Tv Paprika szakácsának, Serényi Zsoltnak köszönhetően remekül sikerült a rákos-zöldséges rizs, a lazac és a hátszín is - igyekeztünk mindent alaposan tesztelni. A fotelek és rekamiék mellett a kertben felállított asztalokon ügyesen felbukkantak a grillpartit támogató grillsütő-forgalmazó cég prospektusai, a kávét pedig nagy molinó előtt osztogatta  a Café Gusto. Persze, ahogy illik, volt torta is 18-as számgyertyával, amit Tóth Csaba ügyvezető és társai büszkén fújtak el, és néhányan táncra is perdültek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés