hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagydíjat nyert a Tesco belsős magazinja

A legjobb üzleti kommunikációs megoldásokat díjazó FEIEA (European Association for Internal Communication)  éves versenyén a Tesco négy országba készített ’A Mi Tescónk’ munkatársi magazinja kapta a legjobb többnyelvű kiadványnak járó grand prix-t. A párizsi díjátadó gálán a Tesco és a HG Media, a magazinok kiadója közösen vehette át az európai elismerést.

hirdetés

A FEIEA (European Association for Internal Communication) által évente megrendezett  versenyen az európai vezető kommunikációs szakemberekből álló zsűri a kontinens legjobb belső kommunikációs megoldásait díjazza. A Tesco munkatársi magazinja a 2017-es évben megjelenő kiadványok közül a legjobb többnyelvű kiadvány kategóriájában nyerte el a grand prix-t.

A negyedévente Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában 38 000 példányban megjelenő, 32 oldalas kiadvány a Tesco munkatársainak szóló belső kommunikációs kiadvány, amely a tájékoztatáson túl az employer brandet és a lojalitást is hivatott erősíteni. "A kiadványok szerkesztésében aktívan részt vesznek az áruházlánc kollégái is, akik a Tesco Hírszerkesztő Csapatán keresztül juttatják el történeteiket a büszkeségre okot adó kollégáikról, eseményekről és helyi kezdeményezésekről" - olvasható a közleményben.

"A Mi Tescónk Magazin kiegészíti a szintén kollégáknak szóló www.entescom.hu internetes portált, melyen naponta több friss cikket közölnek és várják a munkatársak hozzászólásait, javaslatait" - áll a vállalat közleményében. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés