hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagy Soltész Ferenc Verseny - Új nevezők!

OgiOgi, Yaigen Tupigen, Dénes Dénes Balázs után újabb elhallott, elírt ügynökségnevek érkeztek az első Nagy Soltész Ferenc Pályázatra. Szavazz!

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Egy hete, Ferenczy Gábor szabadúszó szövegíró és Vollmuth Krisztián szabadúszó art director ötlete alapján elindítottok a Nagy Soltész Ferenc Emlékversenyt. Nevezni felreértett cégnevekkel lehetett.

Azt ígértük, a legviccesebb félreértett név beküldőjének neve elé neves, kreatívos újságírók írnak pozitív jelzőket és még egy kifacsartlogós pólót is kap. Íme az eddig beérkezett pályázatok. Szavazzatok, mondjátok meg Ti, melyik félreértett név és abból készített logó okozta a legszebb perceket!

Szavazni az 1-10-ig terjedő skálán kell. Adjatok egyest ha azt gondoljátok, kár volt beküldeni a cuccot, egyáltalán nem meglepő, egyáltalán nem izgalmas. Adjatok tizest, ha cégnévre (logóra) pillantva megállt az élet, percekeig nem lehetett dolgozni, azonnal a megosztás gombot kerestétek.

 


I. Logóval pályázó nevek

TBWA Budapest - Tévé Béla Budapest

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

BBDO - Bibi Dió

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Hírek Média - Írek Média

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Scholz&Friends - Soltész Ferenc

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Ogilvy - OgiOgi

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Sweetchili Reklámügynökség - Szűcs Lili Reklámügynökség

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  


Young & Rubicam
 - Yaigen Tupigen

 

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

McCann Erickson - Megken Erickson

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
 


Soha Krisztián
, Carbon Group - Senki Krisztián

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Insomnia - Izomania

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Sensation - Szent Véső 

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Focus Print - Focis Pront

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Ferling Press (Ferling pr-ügynökség hírszolgálata) - Ferling Presszó

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

II. Cégnévvel pályázók

AdSafari Advertising - Edd Szalámi

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

DDB - Dénes Dénes Balázs

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 


Weber Shandwick / Nagy Lilla
 - Véber Szendvics / Nagy Villa

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

T-Systems - Készisztemsz

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Jászberényi Attila, Látványos Grafikai Művek, Debrecen - Látványos Attila, Jászberény

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 


 

III. Történettel pályázók

Két Pötty - Két Ponty

"A grafikai stúdiónk neve Két Pötty, mivel ketten dolgoztunk benne a férjemmel és nem is szándékoztunk nagyobbra nőni. Rendszeresen kaptunk egy autókereskedő cégtől DM leveleket Két Ponty névre.

Folytatás...

Lettünk O3 Kft. (nem fogjátok kitalálni... gyerekünk született)

Ennél rosszabb név választás a földön nincs! Ez eredetileg az ózon vegyjele, de senki sem tudja. Így lettünk legtöbbször "nulla három Kft" Ennek örömére, nem érkeznek meg a mailek, és ha az APEH nagyon kukacoskodna, agy rakás elektronikus számla nem a nevünkre szól. Ugyanis az "O" az nem azonos a "0"-val.  Ha bemondom, hogy "O3 Kft, O mint Olga" akkor simán kiadnak egy számlát Olga3 Kft-nek."

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

Sakkom Interaktív

"A mi nevünket nem értették félre, sőt, éppen ebből lett a félreértés.

Tavaly karácsony előtt csörgött a telefon, és a szokásos módon bemutatkoztam az érdeklődőnek: "Tessék, Sakkom Interaktív, miben segíthetek?"

Mire a vonal túlsó oldalán: "Üvegsakkot szeretnék venni." Elmagyaráztam, hogy mi egy PR ügynökség vagyunk, a nevünk pedig nem a sakkra, hanem az alapítók nevére utal.

De nem adta fel: "Akkor azt meg tudná mondani, hogy a közelben hol lehet üvegsakkot venni?"

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

A verseny szabályait nem betartó pályázat:

Young & Rubicam - Yin Young 

 

Aki csak nevet küldött, de most hirtelen mégis lett ideje logót készíteni, küldje el minél előbb! 


(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés