hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagy nemzetközi díjat nyert a Wavemaker és a Telekom kampánya

A Race TV 2017-es változata a Festival of Media Global Awards nemzetközi verseny „Best use of Technology” kategóriájában aranyat nyert.

hirdetés

A Race TV a Telekom számára a Wavemaker által szervezett komplex aktivitást volt. A 2017-es, 32. Telekom Vivicitta Városvédő Futás 10 és 21 km-en induló futóinak 11 500 perszonalizált egyedi film készült, amelyben mindenki saját magát láthatta viszont verseny közben. A tavalyi megoldást idén is továbbvitték, a Wavemaker közleménye szerint az idei szezonban is több mint 17 000 személyes emlékvideó készült.

A projekt a Festival of Media Global Awards nemzetközi verseny „Best use of Technology” kategóriájában aranyat nyert. A megmérettetésen márkák, nemzetközi ügynökségek versengenek. A rendezvény egyúttal szakmai konferencia is. A Wavemaker közleménye szerint a médiaügynökségi szakma számára egy Festival of Media elismerés olyan, mint a filmes szakma számára egy Arany Medve. A versenyen két kategóriában shortlistes lett az OMD által a K&H-nak készített „Üzletet ide” kampány is.

„Úgy működtünk egy pár hónapig, mint egy igazi startup. Óriásit kockáztattunk, rengeteget dolgoztunk, és mindezt azért, hogy valódi élményt, maradandó emléket adjunk a futóknak. Szerencsére a befektetés sokszorosan megtérült. Azt gondolom, hogy jól megfontolt arányban, de egyre több ilyen típusú fellépésre lehet számítani az ügynökségektől" – mondta Beliczki Róbert, a Wavemaker Hungary tartalom üzletágának vezetője.

A személyre szabott kisfilmek mögött komoly technikai háttér áll az alkotók közlése szerint:

  • lassított, 120 frame/sec tempóval készültek a felvételek a futókról a pálya 4 pontján
  • mindez a Telekom hálózatán valós időben ömlött fel a felhőbe, összesen 1,6 GByte/min sebességgel
  • a felhőben 200 virtuális gép vágta az egyes futókra vonatkozó részeket a több órányi streamből
  • további 200 virtuális gép fűzte össze és renderelte a személyes snitteket hangulat footage-dzsel
  • további egy instance a 400 gép feladatainak a kiosztásával foglalkozott
  • a videók néhány órán belül tízezres mennyiségben elkészültek

A további fejlesztéseknek köszönhetően idén már nemcsak az automatikus időméréssel rendelkező futók készíthettek saját kisfilmet maguknak, hanem azok is, akik chip nélkül teljesítették az adott távot – írják. Ehhez a versenyzőknek ki kellett választaniuk befutásuk pontos idejét és képét a kifejezetten erre a célra készült microsite-on.

„Többek között ennek a projektnek a kapcsán fogalmazódott meg bennem, hogy már nem elég érdekes reklámokat készíteni, érdekes dolgokat kell csinálni, amik működnek reklámként is. Nagyon nagy örömmel tölt el, hogy a globális szakmai közvélemény is elismeri a kollégák gondolatait és munkáját” – nyilatkozta Gulyás János, a Wavemaker Hungary ügyvezetője.

A Race TV technológiával készült felvételekből összeállított videók száma a közlemény szerint folyamatosan növekszik, jelenleg 17 000 felett jár, a megtekintések és letöltések eddig 3 terabyte forgalmat generáltak. Viszonyításképpen, ez az adatmennyiség, abban a tömörített 720p felbontásban, amiben az emlékvideók készültek, körülbelül 5 000 egész estés filmnek felel meg.

A nyertes projektet bemutató videó itt megtekinthető.

Kivitelező csapat: A RaceTV technológiáját a Wavemaker ötlete alapján a Wavemaker Content, az Umbrella Kreativ Műhely, valamint a POMs Cloud Ltd. készítette.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés
hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.