hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagy hibák, amiket a koronavírus alatt követtünk el, és nagy tanulságok, amikre rá is jöttünk

Soha nem éreztem még magam ennyire kiégve és ennyire felpörögve sem mint az elmúlt három hónapban. Valószínűleg ez a két dolog összefügg persze, mindenesetre fura időszak volt. Marosi Gergő, a Mito kreatívigazgatójának vendégcikke. 

 

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Bertelsmann a ViacomCBS-től veszi meg a Simon & Schustert.

Túlzó eredményeket mutattak a hirdetőknek, akik emiatt még több pénzt öntöttek a platformba. 

Novembertől Sol Montis néven folytatja tovább borászat. A brandváltást a Progressive végezte.

A Comcast kábelszolgáltatónak készített kedves karácsonyi szpotot a Goodby Silverstein & Partners. 

Az Integral Vision webfejlesztő cég szerint legyen gyors, intelligens, személyre szabott és biztonságos.

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
elite independent escorts
[url=https://www.primeporndirectory.com/independentescorts]elite independent escorts[/url]
#
New Asian girls come here for the first time.so good.
https://www.primeporndirectory.com
válasza hozzászólásához
#
Ötletért viszont annál inkább!
#
Kellemetlen önpromós írás – minden önreflexiója, trágársága és bratyizása ellenére. Az mégsem lehet az elmúlt három hónap tanulsága, hogy gyorsan mondjuk el, mi
mennyire „jó” kampányokat csináltunk az ügyfeleinknek, és még jó, hogy vagyunk – mert nélkülünk aztán senki nem oldott volna meg semmit ezekben a nehéz időkben.
Álszentségért a magyar kreatívigazgatóknak sem kell külföldre menniük.
hirdetés
hirdetés

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés