hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagy Bálint

hirdetés

Nagy Bálint <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Nagy Bálint (Illusztráció: Kovács Lehel)
2006-ban választották meg Nagy Bálintot a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnökének, egy jellemzés szerint „vele a legjobb értelemben modern elnök” került a szövetség élére. Kevés olyan magyar reklámszakember van, akit a közeg megjegyzések és pisszegések nélkül megbecsül és tisztel. Egy pályatársa úgy fogalmazott: „Nagy Bálint egyfajta menedzser-arisztokrata, zsinórmérték a szakmában”.

1988-ban a Malévnál, az első magyarországi „nyugati típusú” vállalati arculatváltás mögött az akkor 27 éves Nagy Bálint áll. 1991-ben ő lesz a BBDO magyarországi alapító-ügyvezetője. Egy év után távozik, majd 1992-től 1995-ig az IBM marketingkommunikációs vezetője. 1995-től tizenegy éven keresztül a Matáv Csoport, majd a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója, egyben a Matáv Telekommá való átmárkázásának egyik fő irányítója a vállalaton belül. 2006-ban jön el a Magyar Telekomtól és lesz a Magyar Reklámszövetség elnöke egészen 2009-ig, közben egy éven át a Vodafone kommunikációs igazgatói posztját is ellátja. 1995 óta tanít az International Business School marketingtanszékén, 2009 óta a tanszék vezetője. Kétszer pályázott az Operaház igazgatói székéért, az egykori Rádió Café komolyzenei műsorának ő volt a kitalálója és műsorvezetője, 2008 és 2010 között pedig tagja volt a Nemzeti Kulturális Alap Bizottságának.

Mit tanulhatunk tőle?

Hogy pozíciótól, hatalomtól és befolyástól függetlenül hogyan lehetséges normális embernek maradni.

Eme tekintélyes pályafutás mellett azonban az teszi Nagy Bálintot a kommunikációs iparág szerintünk kiérdemelten megbecsült alakjává, hogy munkássága során soha nem tudott annyira önhitté válni, hogy megfeledkezzen munkája társadalmi felelősségéről. Soha nem tett kinyilatkoztatásokat, vitáiban mindvégig tisztelte ellenfeleit, és soha nem csinált szakmailag olyat, ami miatt most szégyenkeznie kellene. Van mire szerénynek lennie.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés