hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagy a baj! Csikar, megy vagy puffad!

Videókampányt indít a laktózérzékenyeket célozva a Teva gyógyszergyár és a Young & Rubicam.

hirdetés

"Magyarországon a lakosság jelentős hányada nem tud arról, hogy laktózérzékeny. Nap mint nap szenved a kellemetlen tünetektől, pedig a Millandjoy rágótabletta egyszerűen és gyorsan megoldaná a gondot. A kampány célja, hogy a látens laktózérzékenyeket ráébressze a tüneteik és a tejfogyasztás közötti összefüggésre, és hogy megoldást javasoljon a problémára" - áll a kampányleírásban.

A márka a cél érdekében videókampányt indít, lent tekinthető meg a reklámfilm.

A kampányfotók után az alkotók listája is megtekinthető.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: Teva Gyógyszergyár Zrt.
OTC Üzletág vezető: Bródi Gábor
OTC Marketing vezető: Szilágyi Dániel
OTC Kategória menedzser: Hajde Vilmos
OTC Brand manager: Vajdics Ágnes

Ügynökségek

Reklámügynökség: Young & Rubicam Budapest
Kreatívigazgató: Falvay László
Art director: Kenczler Marci
Szövegíró: Ónody Boglárka
Account Director: Wagner Zsófia
Account Supervisor: Tóth Cintia

Médiaügynökség: I.M.S. Inter Media Solution Kft.
Médiatervező: Szuromi Péter
Produkció:
Produkciós cég: Picture Base
Producer: Mórádi Gábor, Stötzer Gábor
Rendező: Nyitrai Márton
Operatőr: Garas Dániel
Produkciós asszisztens: Ferenczi Éva

Utómunka:
Utómunka stúdió: Cabbage
Vágó: Rostás Péter
Colorist: Vándor Ádám
VFX: Kertai Aurél
Zene: Faltay Csaba - stock

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Neo Interactive felelt az átalakításért.

Jönnek a Mások! Animált plakát is készült.

Ráadásul menekült művészek alkotásain keresztül.

A tőle megszokott agyament stílusban.

Nyári műsorstruktúrára vált a csatorna, lesznek szünetelő műsorok.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

hirdetés
hirdetés