hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nadi, Zsepi és Püré a legszünyőbb

A Neo Interactive, a Recordline és a DDB irodai állata végzett dobogós helyen a Kreatív szünyőversenyén. A top 12-ben összesen kilenc kutya, három macska és a Vágó István nevű rágcsáló került be. Már készül a naptár!

hirdetés

Lezárult a Kreatív történetének legfontosabb  szakmai megmérettetése, a szünyőverseny. A Kreatív még szeptember végén hirdette meg az irodai jószágok versenyét, ahol a legszünyőbb címért vetélkedhettek a dolgozó állatok (és gazdáik).

A kéthónapos játék során 45 nevezés érkezett, a legszünyőbbekről pedig az olvasók dönthettek 1-10-ig tartó pontozással. A múlt héten zajló online szűnyőgyűjteményre összesen 21.591 szavazat érkezett. A 12 legtöbb szavazatot kapó irodai állat fényképe a Kreatív 2010-es, napokban nyomdába kerülő naptárát teszi majd értékessé, amely a decemberi lapszámmal együtt jut majd el előfizetőinkhez és természetesen a szünyők gazdáihoz. Az összes csodálatos irodai állatnak és gazdának köszönjük a részvételt, tavasszal az Első Kreatív Szünyőnapon találkozunk élőben is.
 
Kreatív 2009. Legszünyőbb irodai állatok

  1. Nadi
  2. Zsepi
  3. Püré
  4. Vágó István
  5. Gombóc
  6. Marci
  7. Leica
  8. Cousto
  9. Tigris
  10. Buborék
  11. Tibi
  12. Bono


Nadi
Nadi a Neo öt hónapos szünyője még nem döntötte el, hogy a kreatívokat vagy az accountokat szereti-e inkább. Amikor épp nem a hasára gondol, a kertet alakítja ízlése szerint: gödröt ás és bokrot irt. 

Nadi
Nadi



Zsepi
A Recordline kutyája is szívesen fekszik a hátán, már ha van olyan, aki a hasát simogassa. De kollégákban amúgy sem válogatós, mindenki lehet kedvenc, akinél étel van. A zenei szerkesztői kategóriában első helyre várt Zsepi előtt nincsenek zárt ajtók, természetesen a tárgyalások sem jelentenek kivételt.

Zsepi
Zsepi



Püré
Püré is oda megy, ahová akar a DDB irodájában. A kollégák inspirálásában is élen járó jószág bárkit megszeretget, ha úgy érzi, erre van szükség.

Püré
Püré



Vágó István
Vágó Istvánnak kerülni kell a kamerával figyelt területeket a Young & Rubicam kivitelező cégénél. Igaz ugyan, hogy nem is műsorvezető, bőrös, szőrmentes rágcsáló kategóriában várják a szünyő viadal élmezőnyébe.

Vágó István
Vágó István



Gombóc
Gombócot , a háromhetes kölyökmacskát saját érdekében távol tartják az ablaktól, máshová viszont nyugodtan mehet. Amúgy is szereti, ha az irodában körülötte forog a világ. Ha már elég nagy lesz, hogy ne a tányérban, hanem belőle egyen, a tárgyalásokon is részt vehet majd.

Gombóc
Gombóc



Marci
Marci, az öthetes kölyökmacska a Videoklinika.hu irodai jószága. Az irodában szabadon járhat, csak a tartalomfejlesztési igazgató asztala tiltott terület neki, bár a tiltást az említett asztalra pisiléssel kiérdemelte.

Marci
Marci



Leica
Leica le sem tagadhatná, hogy egy fotós kutyája. Bár nem szívesen szerepel a képeken, kilenc hónaposan már tökéletes asszisztens, figyel a kábelekre, nem járkálja össze a háttereket, és a villanások sem zavarják.

Leica
Leica



Cousto
A motoros futárok nagy barátja a Publicisnél Cousto, Kulcsár Anita egyéves kutyája. A társaságot kedvelő jószág előtt csak a pénzügy tiltott terület, de így is lefoglalja magát: rendet tart és focizik a kertben, a dohányzókkal tart a cigiszünetekben és eligazítja a kreatívokat, ha kell.

Cousto
Cousto



Tigris
Tigris, a Digitop informatikusának másfél éves labradorja viszont nem vesz részt a tárgyalásokon. Helyette rosszalkodik, ahol épp kedve tartja, mert tiltott terep neki sincs az irodában. Ha kifáradt, kiterülve fekszik, ezért is indítja gazdája, Hujber Ildikó a legcukibb hanyatt alvó kategóriában.

Tigris
Tigris



Buborék
Buborékot a Procter & Gamble és az Allison Media közösen nevezte. Az ötéves kutya az emeletek között a nyakörvébe tűzött számlával/pénzzel/stb.-vel mászkál és soha nem téveszti el a címzettet.

Buborék
Buborék



Tibi
Tibi szünyőségben mindenkit felülmúl, hiszen tud szünnyögni. Amikor nem ezt teszi, kitartóan figyeli az evő embereket és az ételeket. az egyik legesélyesebb sztárjelölt.

Tibi
Tibi



Bono
Kismamákat és nyugdíjasokat riogat a kerítésen át Bono. Az ötéves jószág mindenkinek örül az irodában és gazdája a legszebb mosolyú eb kategóriában nevezték a szünyőversenybe.

Bono
Bono

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

Valódi nézői panaszokat gyúrt össze reklámmá a brit Channel 4.

Az új műsorrendben kétszer is vetítik a széria aktuális epizódjait.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés