hirdetés
hirdetés
hirdetés

MySpace - online tévét indított

Az eddig főleg zenei tartalmakra specializálódott MySpace közösségi oldal elindította a YouTube riválisának szánt MySpace TV-t. A MySpace nem csak közösségi, hanem saját tartalmat is ad a site-on - írja a MediaWeek.
hirdetés
Önálló videomegosztó oldalt indított a MySpace. Az online zenei közösségi háló vezetői már régóta tervezték a videosite elindítását, és hogy saját tartalmat is tudjanak nyújtani, több tartalomszolgáltatóval, például a National Geographic csatornával, a The New York Times-szal és a Reuters-szel is együttműködnek. A MySpace emellett anyacégétől, a Fox Network-től is átvesz majd anyagokat.

A videomegosztó oldal a hagyományos hirdetési bevételek mellett jövedelmet vár majd a userektől is a fizetett videokeresési hivatkozásokból és egyéb prémium szolgáltatásokból, továbbá a tartalomszolgáltató-partnerekkel megosztott reklámbevételekre is számítanak.

Az új videomegosztón számos, a YouTube-éhoz hasonló szolgáltatás elérhető, és a nap legfelkapottabb videóját kiemelő „hot video of the day” megtekintése mellett, a felhasználók például kialakíthatják a saját „MyVideos” területüket, saját profiljukban kezelve kedvenc filmjeiket. 
(forrás: MediaWeek)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az elismerést Zirig Árpád a Csak az reszel neked almát, aki igazán szeret című publicisztikájáért kapta.

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés