hirdetés
hirdetés
hirdetés

Művészi kukákat értékesít a mozi

Az Iparművészeti Főiskola diákjai által tervezett márkázható kukákkal és kedvezményes reklámmal bizonyítja a Palace, hogy zöld.
hirdetés

A Palace Cinemas sokféle egyéb dolog mellett idén a környezetvédelmet is rendkívül fontosnak tartja. A cég közleménye szerint hamarosan „brandigelhető szelektív szemétgyűjtők ékesítik majd a mozik folyosóit”, amelyeket az Iparművészeti Főiskola diákjai terveztek.

A kukákon kívül, idén rendezték a Föld Világnapja alkalmából az első Zsákolj velünk! napot is, melynek keretében a Palace Cinemas dolgozói rendbe tettek egy erdőrészt a Normafa területén. Ennél is határozottabb elkötelezettséget kíván kommunikálni az a fejlemény is, hogy a Palace Media idén minden „zöld” kampányt - aminek az üzenete a környezettudatosság - támogat a szokásos (ügynökségi, mennyiségi) kedvezményeken felül extra 20 százalék kedvezménnyel.

„Szívesen várjuk olyan – a témakörben érintett – cégek, partnerek jelentkezését, akiknek tevékenységük vagy szponzorációs portfóliójuk méltó partnere lehet a Palace Zöld év eseménysorozatnak és szívesen részt vennének ebben az innovatív kezdeményezésben” – fogalmaz a Palace közleménye.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Szép nagy kötött Lidl-logó virít rajta sárgán.

A hírportál arról ír, hogy a részvényeket egyszerűen lehívták, mivel az Indexet működtető Magyar Fejlődésért Alapítvány jelentős összeggel tartozott az Indamedia-csoportnak.

Médiatervezéssel és -vásárlással bízta meg a fagyasztott ételeket árusító Aviko a Cafét.

A Diageo 2030-ig egyebek mellett el szeretné érni a zéró szén-dioxid kibocsátást is.

A kampánnyal arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a gyerekek számára nem a szüleik neme fontos, hanem az, hogy szeressék egymást. Rendhagyó kampánybejelentő. 

hirdetés
hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!