hirdetés
hirdetés
hirdetés

Művészi kukákat értékesít a mozi

Az Iparművészeti Főiskola diákjai által tervezett márkázható kukákkal és kedvezményes reklámmal bizonyítja a Palace, hogy zöld.
hirdetés

A Palace Cinemas sokféle egyéb dolog mellett idén a környezetvédelmet is rendkívül fontosnak tartja. A cég közleménye szerint hamarosan „brandigelhető szelektív szemétgyűjtők ékesítik majd a mozik folyosóit”, amelyeket az Iparművészeti Főiskola diákjai terveztek.

A kukákon kívül, idén rendezték a Föld Világnapja alkalmából az első Zsákolj velünk! napot is, melynek keretében a Palace Cinemas dolgozói rendbe tettek egy erdőrészt a Normafa területén. Ennél is határozottabb elkötelezettséget kíván kommunikálni az a fejlemény is, hogy a Palace Media idén minden „zöld” kampányt - aminek az üzenete a környezettudatosság - támogat a szokásos (ügynökségi, mennyiségi) kedvezményeken felül extra 20 százalék kedvezménnyel.

„Szívesen várjuk olyan – a témakörben érintett – cégek, partnerek jelentkezését, akiknek tevékenységük vagy szponzorációs portfóliójuk méltó partnere lehet a Palace Zöld év eseménysorozatnak és szívesen részt vennének ebben az innovatív kezdeményezésben” – fogalmaz a Palace közleménye.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

hirdetés
hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.