hirdetés
hirdetés
hirdetés

Művészi kukákat értékesít a mozi

Az Iparművészeti Főiskola diákjai által tervezett márkázható kukákkal és kedvezményes reklámmal bizonyítja a Palace, hogy zöld.
hirdetés

A Palace Cinemas sokféle egyéb dolog mellett idén a környezetvédelmet is rendkívül fontosnak tartja. A cég közleménye szerint hamarosan „brandigelhető szelektív szemétgyűjtők ékesítik majd a mozik folyosóit”, amelyeket az Iparművészeti Főiskola diákjai terveztek.

A kukákon kívül, idén rendezték a Föld Világnapja alkalmából az első Zsákolj velünk! napot is, melynek keretében a Palace Cinemas dolgozói rendbe tettek egy erdőrészt a Normafa területén. Ennél is határozottabb elkötelezettséget kíván kommunikálni az a fejlemény is, hogy a Palace Media idén minden „zöld” kampányt - aminek az üzenete a környezettudatosság - támogat a szokásos (ügynökségi, mennyiségi) kedvezményeken felül extra 20 százalék kedvezménnyel.

„Szívesen várjuk olyan – a témakörben érintett – cégek, partnerek jelentkezését, akiknek tevékenységük vagy szponzorációs portfóliójuk méltó partnere lehet a Palace Zöld év eseménysorozatnak és szívesen részt vennének ebben az innovatív kezdeményezésben” – fogalmaz a Palace közleménye.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

hirdetés
hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.