hirdetés
hirdetés
hirdetés

Művelt Marketinges: a marketingkutatások története

Kattintható idővonalon mutatjuk be majdnem az összes fontos eseményt 1850-től napjainkig. 

hirdetés

A kommunikációs iparág bármelyik szereplőjétől teljesen természetes igény, ha minél többet akar tudni a környezetéről. A társadalomtudományok 19. századi kialakulásával párhuzamosan, a módszertanok elsajátításával a kereskedelem is egyre több típusú adatot kezdett el rögzíteni részben a konkurenciáról, részben pedig az emberről és annak miliőjéről. Az alábbiakban kronologikusan bemutatjuk, hogy a cégek egyéni érdekei alapján elindított önálló részkutatások hogyan alapozták meg a módszertanokat, miképpen segítette a tudományosság az igényeket, hogyan fejlődött a kutatás iparággá, és végül milyen egészen elképesztő irányai alakultak ki a marketingcélú kutatásoknak. A lista 44 eseményt tartalmaz, nyilván nem teljes, de nagyon szívesen kiegészítjük. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés