hirdetés
hirdetés
hirdetés

Művelt Marketinges: a marketingkutatások története

Kattintható idővonalon mutatjuk be majdnem az összes fontos eseményt 1850-től napjainkig. 

hirdetés

A kommunikációs iparág bármelyik szereplőjétől teljesen természetes igény, ha minél többet akar tudni a környezetéről. A társadalomtudományok 19. századi kialakulásával párhuzamosan, a módszertanok elsajátításával a kereskedelem is egyre több típusú adatot kezdett el rögzíteni részben a konkurenciáról, részben pedig az emberről és annak miliőjéről. Az alábbiakban kronologikusan bemutatjuk, hogy a cégek egyéni érdekei alapján elindított önálló részkutatások hogyan alapozták meg a módszertanokat, miképpen segítette a tudományosság az igényeket, hogyan fejlődött a kutatás iparággá, és végül milyen egészen elképesztő irányai alakultak ki a marketingcélú kutatásoknak. A lista 44 eseményt tartalmaz, nyilván nem teljes, de nagyon szívesen kiegészítjük. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Új epizódokkal jelentkezik az Aegon és az ORFK-OBB figyelemfelhívó kampánya.

Idén azokra is gondoltak, akiknek sosem volt elhalálozott gondolatuk.

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés