hirdetés
hirdetés
hirdetés

Műsort kap Olivér és Alekosz

Kézenfekvő ötlettel foglalkoztatná tovább Alekoszt az RTL Klub: a Való Világ talán legnépszerűbb karaktere a Benkő feleséget keres mintájára készülő napi realiyben tűnhet majd fel.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

„Bravos: a kávé, ahogy Te szereted” – ez a kulcsüzenete a tévészpotnak.

Van olyan termék, amire 17 ezer százalékkal (!) nőtt meg a kereslet.

Igazolatlan állításokat tettek a szolárium egészségre való hatásáról.

Az Inspira és a DIMSZ két külön kutatása is erre utal.

Csupán hangbejátszásokkal elevenítik fel Kobe Bryant gyerekkorát, pályafutása csúcspontjait.

Hozzászólások (9 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Jó, akkor ott elérlek hamarosan...
#
Tisztelt Laci!

öntudatra alapozott minőséget! - szép is lenne :)) de komolyan hiszem, hogy eme állapot nem tarthat sokáig...a megtalálás módja :) -jó gondolat -respect érte :)) az
elérhetőségem :para494949@gmail.com
további szép napot neked!
válasza hozzászólásához
#
Kedves para49!

Ha tényleg úgy van, ahogy mondod (és én is erősen hiszem, hogy "a mi szakmánk tele van tehetségesebbnél tehetségesebb emberkékkel") akkor talán össze kéne szedni a
bátorságunkat is a tehetség mellé és az elszigetelt (és így lenyomott...) "tehetségszigetecskék-morzsák" összeállva esetleg elérnék/túllpnék a "kritikus tömeget".
És akkor "atomvillanás", megvilágosodás, szép új világ (ami szervesen illeszkedik az eldobott régihez - tévedés ne essék, nem az "átkost" sírom vissza, hanem a szakmai
öntudatra alapozott minőséget!).
Szerintem egyre többen vagyunk életkortól független "útkeresők". Mi lenne, ha megtalálnánk egymást??!!
válasza hozzászólásához
#
Tisztelt Laci!

Én is ezen az állásponton vagyok :) Talán csak a hangsúly tolódott el az utóbbi években a fejekben. - és nap mint nap csak élezünk az általánosság
kaszáját....pedig a mi szakmánk tele van tehetségesebbnél tehetségesebb emberkékkel.."és látod jó így?" :))
válasza hozzászólásához
#
Kedves para49!

Osztom a véleményt! Folyton pont erről beszélek (mint a pusztába kiáltó...): ha a szakma valódi tekintélyt akar, abba kéne hagyni a "vizezett ser" gyártását.

Azzal pedig nem értek egyet, hogy "van rá igény" (tudom, érzem a maliciát a te hangodból is...). Az "igényt" a kommunikáció gerjeszti. Ha folyton "vizes a ser", akkor egy
idő után az lesz a megszokott, és arra lesz igény!
Ebben áll a mi "társadalmi felelősségünk"...
válasza hozzászólásához
#
Tisztelt Laci!
Azért lássuk be,a "hőscsinálás" a hazai reklámszakmában is jócskán megvan...olyan mint egy jó vizezett ser! (ahhoz tudnám hasonlítani)
de van rá igény..:)
válasza hozzászólásához
#
Kedves para49!
Úgy látszik, itt tartunk!!!
És ez már nem csupán kommunikáció, ez már "hőscsinálás" meg "példaképgyártás"!

Az azért elég fura, hogy kettőnkön kívül ez senkit nem késztet semmire.
Azt jelzi, fura, de eredményes...
válasza hozzászólásához
#
:) -- Hogyha mozdul,Bennem rezdül a vágy,Ezt nem éreztem sohasem még.Mondd, miért kell,Hogy mindig Egyedül őt lássam?...
- Alekosz idézet: Zárjuk ki mindig minden körülmények között a nőket? - itt tartunk az igényes kommunikációban!!!...:)
#
Hát barátaim az Úrban és az igényes kommunikációban!!!
Most már tisztán látom, miért jó egyetemet végezni, nyelvvizsgákat tenni, meg több évtizedes nemzetközi gyakorlati kommunikáción alapuló szakértelemre szert tenni...
(ezekkel biztosan megmenekülhetsz attól, hogy "sztár" legyen belőled...)

"Virág sincsen, Te sem vagy már,
Miért hagytuk, hogy így legyen?"

Seregi György kereskedelmi vezetői pozícióba érkezik.

Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed.

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

Regisztráció után a kedvenc szerzőik cikkeit kapjuk a legolvasottabb hírek után.

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók