hirdetés

Eléggé megdőltek a sztereotípiák

Kéjutca – Magyar szex euróért címmel jelent meg riportkönyve a Németországban dolgozó magyar prostituáltakról és az őket működtető szexiparról Munk Verának, az Index újságírójának. Miért zavart többeket, hogy nem foglalt állást a témában? Változik-e az újságíró munkája azért, mert az emberek egyre kevésbé hisznek a sajtónak? Lehet-e egy riporternek küldetése? Az interjú a Kreatív augusztusi lapszámában jelent meg először.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az előadó és a prezentált elemek egyszerre látszódhatnak a Prezi új, Budapesten fejlesztett eszközével, amihez sem greenbox, sem utómunka nem kell.

Egy jó karakter megválasztása kulcsszerepet játszik a reklámozott márka megkülönböztethetőségében, visszaidézhető és egyedi. Adatbázisba rendeztük a színészek legjavát! (X)

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!