hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTV, Y&R - hirdetés a szeptember 18-i eseményeknek

A Magyar Televízió (MTV) és reklámügynöksége, a Young & Rubicam egész oldalas hirdetéssel reagált a szeptember 18-án éjjel történtekre.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

„Akkor vannak rendben a dolgok, ha nem mi vagyunk az esemény, hanem mi tudósítunk róla” - olvasható azon a hirdetésen, amely napilapokban jelent meg a szeptember 20-án és 21-én. A köztévé a szeptember 18-án éjjeli történésre reagált, a reklámon egy kiégett autó előtt a romokban heverő tévészékház képe látható. A hirdetést a MTV ügynöksége, a Young & Rubicam készítette.

„A Y&R-nál megdöbbenve figyeltük a hétfő éjjeli eseményeket és kötelességünknek éreztük, hogy reagáljunk erre valamilyen formában. Nemcsak mint az MTV ügynöksége, hanem mint az erőszakot és értelmetlen rombolást mélyen elutasító polgárok” - mondta Aczél László, a reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
emlekeztetoul:

#
"vicces" folytatása ez a tavalyi kampánynak, amelyben azt kérdezték a célcsoportosulóktól, hogy "ha forradalmár lennél, melyik tévét foglalnád el?"
hát ezt, öcsém. mi a gond? mielőtt jobbról v. balról megrúgná valaki az arcom, teljesen semleges vagyok, ha van még ilyen, ph 5.5, csak akkor most nem az derült ki,
hogy az mtv a legnemzetibb, legakármibb, az egyetlen? ja, hogy "azok ott" nem forradalmárok...pedig ők talán azt hitték, és komolyan vették a reklámot.
hirdetés
hirdetés

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés