hirdetés
hirdetés
hirdetés

MT - Észak-Európában kampányol

Madrid után most az észak-európai országokban népszerűsíti Budapestet a Magyar Turizmus (MT). Mint megtudtuk: a szervezet 16,5 millió forintot fordít a svéd és a dán kampányra, amelynek médiafeladataira egy stockholmi céget is bevontak.
hirdetés
A kultúra, karácsonyi vásár, valamint az egészségturizmus a három fő témája azoknak a kreatívoknak, amelyek a dán és a svéd utazókat csábítják a magyar fővárosba. A stockholmi metró peronjain 26 óriásplakát, továbbá a malmöi, valamint koppenhágai belvárosi autóbuszvonalakon 120 járműreklám népszerűsíti Budapestet.

Az MT a kampányban a Budapest Winter Invasion (BWI) akciót is hirdeti, melynek lényege, hogy a magyar fővárosba érkező vendégek a programban résztvevő szállodákban három éjszaka áráért négyet tölthetnek el.

„A kreatívokat a BWI-n dolgozó Well és az MT házon belül készítette el, a médiatervezést és -vásárlást a stockholmi SMI Media intézte” - tudta meg a Kreatív Online Székely Györgytől, az MT észak-európai külképviselet-vezetőjétől. Az október közepén indult népszerűsítés november végéig tart, amelyet januárban emlékeztető kampány követ. A teljes kampány költsége 16,5 millió forint.

A svéd és dán turisták évente mintegy 400 ezer vendégéjszakát töltenek el a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken.

A Kreatív Online korábban arról írt, hogy az őszi madridi kampány a Malév október végi Madrid-Budapest járatbővítéséhez, valamint a BWI népszerűsítéséhez kapcsolódott.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Azért ezt a hírt érdemes lenne kibontani....
Miképp lehet kampányolni Skandináviában 16, 5 millióból.
Viccnek nem rossz, de komolyan veendő szakmainak...??!!
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés