hirdetés
hirdetés
hirdetés

MRSZ - ügynökségek is segítik a rendezvényét

Több ügynökség is saját programmal segíti az Magyar Reklámszövetség (MRSZ) szervezésében zajló Reklámhét elnevezésű fogyasztói rendezvénysorozatot.
hirdetés
A McCann Erickson szervezésében szeptember 26-án nyílt meg a Reklám a reklámért című kiállítás. A Café Csoport is segíti a szövetség rendezvénysorozatát: az ügynökség a Reklámhetet záró partit szervezi meg. Különkiadással és helyszíni programmal jelentkezik a Próbakő Kommunikáció szerkesztésében a Radiocafe 98.6 adón a Reklámvilág.

Egy kísérlettel méri fel szeptember 29-én a fogyasztók reklámtűrését az Euro RSCG. Az ügynökség arra kíváncsi, hogy hogyan vélekednek a fogyasztók a reklámokról abban az esetben, ha a Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztivál díjnyertes filmjeit kell nézniük, akár több óráig. A kísérlet 50 résztvevőjének - a médiatörvényben megfogalmazottakkal ellentétben - egy óra alatt 12 perc szünettel 48 perc reklámot sugároznak. A program érdekessége, hogy a kísérlet alanyai mindezt nyolc órán át teszik majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés