hirdetés
hirdetés
hirdetés

MRSZ - két új tagozattal bővült

Az április az új tagozatok hónapja a Magyar Reklámszövetségnél (MRSZ), ugyanis a nemrég bejelentett Through the Line (TTL) után újabb két szekció megalakulásáról adott hírt a szervezet. Bár az újonnan létrejött Ambient Media, valamint a Gerilla- és Vírusmarketing tagozat rokonterületnek számít, mégis külön szerveződött. Mezriczky László, az MRSZ tagozatokért felelős alelnöke a Kreatív Online-nak elmondta, a korábbiaknál jobban építenek a szekciókra, számukra pedig első alkalommal tagozatvezetői értekezletet szerveznek.
hirdetés
Nagy a mozgás az MRSZ-nél, hiszen februárban összevont két tagozatot: a tavaly májusban megalakult Digitális Reklámeszközök Tagozatát (DiRekTa) és a decemberben létrejött Digital Signage-t, majd április elején arról számoltunk be, hogy Through the Line (TTL) néven új szekció indult. A TTL után másfél héttel két újabb szekció, az Ambient Media, valamint a Gerilla- és Vírusmarketing tagozat megalakulásáról adott hírt a szövetség.

Az előbbit Baráth Károly, a Quad Light Media kreatívvezetője, Bakk Attila, a Pixman Nomadic Media ügyvezető igazgatója és Koren Zoltán, a Promogroup Hungary cégvezetője alapította, céljuk, hogy a piaccal széles körben megismertessék az ambient reklámeszközöket és megoldásokat és növeljék elfogadottságukat.

Az Ambient Media tagozat célkitűzései között szerepel az egysíkú médiavásárlási szokások elmozdítása, hatékonysági mérések és azok módszerei kidolgozásának elősegítése, kutatócégekkel való szoros együttműködés kialakítása és a reklámok magasabb elfogadottságának érdekében a kreatív médiafelületek biztosítása.

Az ambienttel rokonterületet céloz meg a másik új tagozat, a Gerilla- és Vírusmarketing, amelynek ötletadója Kaizer Gábor, a Revision stratégiai igazgatója úgy fogalmazott: „az olyan piaci folyamatok, mint az alternatív marketingeszközök felértékelődése, illetve egyes hazai gerillakampányok etikai kérdései, számos szakmai tennivalót sürgetnek”.

A tagozat célja, valamennyi gerilla- és vírusmarketing mechanizmus megismertetése a piaccal, használatának növelése és a szegmens fejlesztése, valamint szakmai érdekképviselet létrehozása a hazai és nemzetközi fórumokon.

A szekció alapító tagjai: a Revision, a Carbon Group, a Carnation, a Darwin's Marketing Evolution, a Kirowski, az Insomnia, a Leo Burnett, a Mimóza Kommunikáció, a TBWA és az ambient tagozatot is alapító Pixman Nomadic Media.

Mezriczky László, az MRSZ tagozatokért felelős alelnöke arra hívta fel a figyelmet, hogy olyan jelenségekre, megoldásokra, megközelítésekre koncentráló tagozatok formálódnak, melyek a nemzetközi folyamatokkal, tendenciákkal lényegében egyidőben emelik be az adott területet a hazai kommunikációs életbe.

Az MRSZ a szekciók közötti párbeszédre törekszik, ennek érdekében április 22-én tartják az első tagozatvezetői értekezletet, ahol várhatóan valamennyi régi, új és újjáalakult szekció is részt vesz. A szövetség a tagozatok közötti átjárhatóságot is kezdeményezi.

 „A tagozatok célja az edukáció, ezt pedig csak széleskörű tájékoztatással lehet elérni, amiben szintén segítséget nyújt a mögöttük álló szakmai szervezet” – fűzte hozzá Mezriczky László. Az MRSZ is épít a tagozatokra, hiszen a tőlük érkező információk alapján szervezi az eseményeit, például a Magyar Marketing Szövetséggel (MMSZ) közös Országos Reklám- és Marketingkonferenciát.

Mezriczky Lászlótól megtudtuk, hogy több tagozatalapítási szándékkal megkeresték őt, de egyelőre egyik sincs abban a fázisban, hogy arról érdemben tudna nyilatkozni.

Egyébként nemcsak az MRSZ bővül, hanem hamarosan a másik szakmai szervezet, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) is. Simon Zsolt, a MAKSZ elnöke a Kreatív Online-nak korábban úgy nyilatkozott, hogy a szövetség piaci erejének növelése érdekében szükséges az új szekciók létrehozása.

Az MRSZ-hez kapcsolódó hír, hogy a Digital Signage megjelenik a Digital Expo és Sign Expo novemberi kiállításán. A tagozat az eseményhez kapcsolódóan konferenciát szervez, ahol a Digital Signage-t, mint kommunikációs megoldást mutatják be a hozzá kapcsolódó rendszerekkel és lehetőségekkel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Május 31. az OVA végső határideje. Külön várjuk a social platformokra készült videókat és kedvezményes áron a nonprofit szervezetek videóit!

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés