hirdetés
hirdetés
hirdetés

MRSZ - két új tagozattal bővült

Az április az új tagozatok hónapja a Magyar Reklámszövetségnél (MRSZ), ugyanis a nemrég bejelentett Through the Line (TTL) után újabb két szekció megalakulásáról adott hírt a szervezet. Bár az újonnan létrejött Ambient Media, valamint a Gerilla- és Vírusmarketing tagozat rokonterületnek számít, mégis külön szerveződött. Mezriczky László, az MRSZ tagozatokért felelős alelnöke a Kreatív Online-nak elmondta, a korábbiaknál jobban építenek a szekciókra, számukra pedig első alkalommal tagozatvezetői értekezletet szerveznek.
hirdetés
Nagy a mozgás az MRSZ-nél, hiszen februárban összevont két tagozatot: a tavaly májusban megalakult Digitális Reklámeszközök Tagozatát (DiRekTa) és a decemberben létrejött Digital Signage-t, majd április elején arról számoltunk be, hogy Through the Line (TTL) néven új szekció indult. A TTL után másfél héttel két újabb szekció, az Ambient Media, valamint a Gerilla- és Vírusmarketing tagozat megalakulásáról adott hírt a szövetség.

Az előbbit Baráth Károly, a Quad Light Media kreatívvezetője, Bakk Attila, a Pixman Nomadic Media ügyvezető igazgatója és Koren Zoltán, a Promogroup Hungary cégvezetője alapította, céljuk, hogy a piaccal széles körben megismertessék az ambient reklámeszközöket és megoldásokat és növeljék elfogadottságukat.

Az Ambient Media tagozat célkitűzései között szerepel az egysíkú médiavásárlási szokások elmozdítása, hatékonysági mérések és azok módszerei kidolgozásának elősegítése, kutatócégekkel való szoros együttműködés kialakítása és a reklámok magasabb elfogadottságának érdekében a kreatív médiafelületek biztosítása.

Az ambienttel rokonterületet céloz meg a másik új tagozat, a Gerilla- és Vírusmarketing, amelynek ötletadója Kaizer Gábor, a Revision stratégiai igazgatója úgy fogalmazott: „az olyan piaci folyamatok, mint az alternatív marketingeszközök felértékelődése, illetve egyes hazai gerillakampányok etikai kérdései, számos szakmai tennivalót sürgetnek”.

A tagozat célja, valamennyi gerilla- és vírusmarketing mechanizmus megismertetése a piaccal, használatának növelése és a szegmens fejlesztése, valamint szakmai érdekképviselet létrehozása a hazai és nemzetközi fórumokon.

A szekció alapító tagjai: a Revision, a Carbon Group, a Carnation, a Darwin's Marketing Evolution, a Kirowski, az Insomnia, a Leo Burnett, a Mimóza Kommunikáció, a TBWA és az ambient tagozatot is alapító Pixman Nomadic Media.

Mezriczky László, az MRSZ tagozatokért felelős alelnöke arra hívta fel a figyelmet, hogy olyan jelenségekre, megoldásokra, megközelítésekre koncentráló tagozatok formálódnak, melyek a nemzetközi folyamatokkal, tendenciákkal lényegében egyidőben emelik be az adott területet a hazai kommunikációs életbe.

Az MRSZ a szekciók közötti párbeszédre törekszik, ennek érdekében április 22-én tartják az első tagozatvezetői értekezletet, ahol várhatóan valamennyi régi, új és újjáalakult szekció is részt vesz. A szövetség a tagozatok közötti átjárhatóságot is kezdeményezi.

 „A tagozatok célja az edukáció, ezt pedig csak széleskörű tájékoztatással lehet elérni, amiben szintén segítséget nyújt a mögöttük álló szakmai szervezet” – fűzte hozzá Mezriczky László. Az MRSZ is épít a tagozatokra, hiszen a tőlük érkező információk alapján szervezi az eseményeit, például a Magyar Marketing Szövetséggel (MMSZ) közös Országos Reklám- és Marketingkonferenciát.

Mezriczky Lászlótól megtudtuk, hogy több tagozatalapítási szándékkal megkeresték őt, de egyelőre egyik sincs abban a fázisban, hogy arról érdemben tudna nyilatkozni.

Egyébként nemcsak az MRSZ bővül, hanem hamarosan a másik szakmai szervezet, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) is. Simon Zsolt, a MAKSZ elnöke a Kreatív Online-nak korábban úgy nyilatkozott, hogy a szövetség piaci erejének növelése érdekében szükséges az új szekciók létrehozása.

Az MRSZ-hez kapcsolódó hír, hogy a Digital Signage megjelenik a Digital Expo és Sign Expo novemberi kiállításán. A tagozat az eseményhez kapcsolódóan konferenciát szervez, ahol a Digital Signage-t, mint kommunikációs megoldást mutatják be a hozzá kapcsolódó rendszerekkel és lehetőségekkel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés