hirdetés
hirdetés
hirdetés

MRSZ - két új tagozattal bővült

Az április az új tagozatok hónapja a Magyar Reklámszövetségnél (MRSZ), ugyanis a nemrég bejelentett Through the Line (TTL) után újabb két szekció megalakulásáról adott hírt a szervezet. Bár az újonnan létrejött Ambient Media, valamint a Gerilla- és Vírusmarketing tagozat rokonterületnek számít, mégis külön szerveződött. Mezriczky László, az MRSZ tagozatokért felelős alelnöke a Kreatív Online-nak elmondta, a korábbiaknál jobban építenek a szekciókra, számukra pedig első alkalommal tagozatvezetői értekezletet szerveznek.
hirdetés
Nagy a mozgás az MRSZ-nél, hiszen februárban összevont két tagozatot: a tavaly májusban megalakult Digitális Reklámeszközök Tagozatát (DiRekTa) és a decemberben létrejött Digital Signage-t, majd április elején arról számoltunk be, hogy Through the Line (TTL) néven új szekció indult. A TTL után másfél héttel két újabb szekció, az Ambient Media, valamint a Gerilla- és Vírusmarketing tagozat megalakulásáról adott hírt a szövetség.

Az előbbit Baráth Károly, a Quad Light Media kreatívvezetője, Bakk Attila, a Pixman Nomadic Media ügyvezető igazgatója és Koren Zoltán, a Promogroup Hungary cégvezetője alapította, céljuk, hogy a piaccal széles körben megismertessék az ambient reklámeszközöket és megoldásokat és növeljék elfogadottságukat.

Az Ambient Media tagozat célkitűzései között szerepel az egysíkú médiavásárlási szokások elmozdítása, hatékonysági mérések és azok módszerei kidolgozásának elősegítése, kutatócégekkel való szoros együttműködés kialakítása és a reklámok magasabb elfogadottságának érdekében a kreatív médiafelületek biztosítása.

Az ambienttel rokonterületet céloz meg a másik új tagozat, a Gerilla- és Vírusmarketing, amelynek ötletadója Kaizer Gábor, a Revision stratégiai igazgatója úgy fogalmazott: „az olyan piaci folyamatok, mint az alternatív marketingeszközök felértékelődése, illetve egyes hazai gerillakampányok etikai kérdései, számos szakmai tennivalót sürgetnek”.

A tagozat célja, valamennyi gerilla- és vírusmarketing mechanizmus megismertetése a piaccal, használatának növelése és a szegmens fejlesztése, valamint szakmai érdekképviselet létrehozása a hazai és nemzetközi fórumokon.

A szekció alapító tagjai: a Revision, a Carbon Group, a Carnation, a Darwin's Marketing Evolution, a Kirowski, az Insomnia, a Leo Burnett, a Mimóza Kommunikáció, a TBWA és az ambient tagozatot is alapító Pixman Nomadic Media.

Mezriczky László, az MRSZ tagozatokért felelős alelnöke arra hívta fel a figyelmet, hogy olyan jelenségekre, megoldásokra, megközelítésekre koncentráló tagozatok formálódnak, melyek a nemzetközi folyamatokkal, tendenciákkal lényegében egyidőben emelik be az adott területet a hazai kommunikációs életbe.

Az MRSZ a szekciók közötti párbeszédre törekszik, ennek érdekében április 22-én tartják az első tagozatvezetői értekezletet, ahol várhatóan valamennyi régi, új és újjáalakult szekció is részt vesz. A szövetség a tagozatok közötti átjárhatóságot is kezdeményezi.

 „A tagozatok célja az edukáció, ezt pedig csak széleskörű tájékoztatással lehet elérni, amiben szintén segítséget nyújt a mögöttük álló szakmai szervezet” – fűzte hozzá Mezriczky László. Az MRSZ is épít a tagozatokra, hiszen a tőlük érkező információk alapján szervezi az eseményeit, például a Magyar Marketing Szövetséggel (MMSZ) közös Országos Reklám- és Marketingkonferenciát.

Mezriczky Lászlótól megtudtuk, hogy több tagozatalapítási szándékkal megkeresték őt, de egyelőre egyik sincs abban a fázisban, hogy arról érdemben tudna nyilatkozni.

Egyébként nemcsak az MRSZ bővül, hanem hamarosan a másik szakmai szervezet, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) is. Simon Zsolt, a MAKSZ elnöke a Kreatív Online-nak korábban úgy nyilatkozott, hogy a szövetség piaci erejének növelése érdekében szükséges az új szekciók létrehozása.

Az MRSZ-hez kapcsolódó hír, hogy a Digital Signage megjelenik a Digital Expo és Sign Expo novemberi kiállításán. A tagozat az eseményhez kapcsolódóan konferenciát szervez, ahol a Digital Signage-t, mint kommunikációs megoldást mutatják be a hozzá kapcsolódó rendszerekkel és lehetőségekkel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Super Bowl alatt fogják vetíteni a szpotot.

Január 21-től várják a startupok nevezését.

A Kreatívon debütál Az én tanárom című kampány werkfilmje.

A Russian Kino 1948-tól egészen napjainkig készült filmeket sorakoztat fel.

Az olimpia és az elnökválasztási kampány jelentősen meg fogja dobni a büdzséket, de a printpiac megint a bot rosszabbik végén lesz.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés