hirdetés
hirdetés
hirdetés

MRSZ - indul a Reklámhét

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) koordinálásával elindult a harmadik Reklámhét eseménysorozat. A Budapest mellett hat vidéki nagyvárosban is követhető rendezvény idén a Reklámpapi...Etetés? címet kapta.
hirdetés
Az MRSZ vezetésével a hazai reklám- és kommunikációs szakma október 8-a és 12-e között rendezi meg a harmadik Reklámhetet. A rendezvénysorozat címe idén a Reklámpapi…Etetés? címen fut, ami arra utal, hogy a fogyasztók egyre válogatósabbak, egyre érzékenyebbek arra, ha „meg akarják őket etetni” a nem kívánt üzenetekkel.

Az MRSZ szerint ezért egyre fontosabb, hogy a szakma és a nagyközönség találkozzon, megértsék egymás szándékait, igényeit, és közösen egy mindenki számára fogyasztható reklámkultúrát alakítsanak ki.

A Reklámhét Budapest mellett hat vidéki nagyvárosban igyekszik ingyenes rendezvénysorozattal közelebb hozni egymáshoz a reklámok készítőit és fogyasztóit: Debrecenben, Győrött, Pécsett, Szegeden, Székesfehérváron és Tatabányán egyaránt találnak programot az érdeklődők. Az előadások között szerepel a reklámpszichológiától kezdve, az ügynökségi életet bemutató, a szakmai elhelyezkedési lehetőségeket latolgató beszélgetésen át az élő BTL-tenderig vagy a digitális délutánig mindenféle reklámmal kapcsolatos téma.

Idén első alkalommal rendezvényszervező ügynökség segíti a lebonyolítást - az MRSZ tender kiírása nélkül az Extreme-t kérte fel a feladatra

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés