hirdetés
hirdetés
hirdetés

MRSZ - egyesült két tagozata

Egyesült a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) két szakmai tagozata, a digitális reklámeszközökre specializálódott DiRekTa és a Digital Signage. Mindkét szekció tavaly alakult meg és összeolvadásukkal az MRSZ legnagyobb létszámú tagozata jött létre.
hirdetés
Februárban egyesült a tavaly márciusban megalakult Digitális Reklámeszközök Tagozata (DiRekTa)  és a decemberben létrejött Digital Signage. A két szekció azzal a céllal olvadt össze, hogy ezáltal hatékonyabban közreműködhessenek a szegmens fejlesztésében és tájékoztatásában.

Az egyesüléssel az MRSZ legnagyobb létszámú tagozata jött létre, amely Digital Signage néven folytatja tevékenységét.

A korábbi két tagozat elnökei, a DiRekT-ából Botond Szabolcs, a Lightvision Media Network ügyvezető igazgatója és a Digital Signage-ből Zentai István, a Visualpower alapító-tulajdonosa az új tagozatban társelnökként látják el feladataikat.

A korábbi alelnökök, Csizmadia Attila, a Plazma Média hálózati és értékesítési vezetője, Füleky Gábor, a Lightvision Media Network értékesítési igazgatója és Strublik Sándor, a Samsung kereskedelmi igazgatója az egyesült tagozatban továbbra is vállalják tisztségüket.

Céljaik között kiemelten szerepel az érdekképviselet, a tudásmegosztás, publikációk készítése, közös fellépés szakmai, jogalkotási és véleményezési ügyekben, illetve a felhasználók ismereteinek fejlesztése. A piac mérése és a tagozat által képviselt eszközök hatékonyságát mérő módszerek kialakítása mellett kiemelt célként határozták meg a nemzetközi szakmai kapcsolatok kialakítását, kiállítások, konferenciák szervezését.

Az új alapszabályt az alapító tagok egyöntetűen elfogadták és megszavazták.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés