hirdetés
hirdetés
hirdetés

MRSZ - egyesült két tagozata

Egyesült a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) két szakmai tagozata, a digitális reklámeszközökre specializálódott DiRekTa és a Digital Signage. Mindkét szekció tavaly alakult meg és összeolvadásukkal az MRSZ legnagyobb létszámú tagozata jött létre.
hirdetés
Februárban egyesült a tavaly márciusban megalakult Digitális Reklámeszközök Tagozata (DiRekTa)  és a decemberben létrejött Digital Signage. A két szekció azzal a céllal olvadt össze, hogy ezáltal hatékonyabban közreműködhessenek a szegmens fejlesztésében és tájékoztatásában.

Az egyesüléssel az MRSZ legnagyobb létszámú tagozata jött létre, amely Digital Signage néven folytatja tevékenységét.

A korábbi két tagozat elnökei, a DiRekT-ából Botond Szabolcs, a Lightvision Media Network ügyvezető igazgatója és a Digital Signage-ből Zentai István, a Visualpower alapító-tulajdonosa az új tagozatban társelnökként látják el feladataikat.

A korábbi alelnökök, Csizmadia Attila, a Plazma Média hálózati és értékesítési vezetője, Füleky Gábor, a Lightvision Media Network értékesítési igazgatója és Strublik Sándor, a Samsung kereskedelmi igazgatója az egyesült tagozatban továbbra is vállalják tisztségüket.

Céljaik között kiemelten szerepel az érdekképviselet, a tudásmegosztás, publikációk készítése, közös fellépés szakmai, jogalkotási és véleményezési ügyekben, illetve a felhasználók ismereteinek fejlesztése. A piac mérése és a tagozat által képviselt eszközök hatékonyságát mérő módszerek kialakítása mellett kiemelt célként határozták meg a nemzetközi szakmai kapcsolatok kialakítását, kiállítások, konferenciák szervezését.

Az új alapszabályt az alapító tagok egyöntetűen elfogadták és megszavazták.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés