hirdetés
hirdetés
hirdetés

MRSZ - egyesült két tagozata

Egyesült a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) két szakmai tagozata, a digitális reklámeszközökre specializálódott DiRekTa és a Digital Signage. Mindkét szekció tavaly alakult meg és összeolvadásukkal az MRSZ legnagyobb létszámú tagozata jött létre.
hirdetés
Februárban egyesült a tavaly márciusban megalakult Digitális Reklámeszközök Tagozata (DiRekTa)  és a decemberben létrejött Digital Signage. A két szekció azzal a céllal olvadt össze, hogy ezáltal hatékonyabban közreműködhessenek a szegmens fejlesztésében és tájékoztatásában.

Az egyesüléssel az MRSZ legnagyobb létszámú tagozata jött létre, amely Digital Signage néven folytatja tevékenységét.

A korábbi két tagozat elnökei, a DiRekT-ából Botond Szabolcs, a Lightvision Media Network ügyvezető igazgatója és a Digital Signage-ből Zentai István, a Visualpower alapító-tulajdonosa az új tagozatban társelnökként látják el feladataikat.

A korábbi alelnökök, Csizmadia Attila, a Plazma Média hálózati és értékesítési vezetője, Füleky Gábor, a Lightvision Media Network értékesítési igazgatója és Strublik Sándor, a Samsung kereskedelmi igazgatója az egyesült tagozatban továbbra is vállalják tisztségüket.

Céljaik között kiemelten szerepel az érdekképviselet, a tudásmegosztás, publikációk készítése, közös fellépés szakmai, jogalkotási és véleményezési ügyekben, illetve a felhasználók ismereteinek fejlesztése. A piac mérése és a tagozat által képviselt eszközök hatékonyságát mérő módszerek kialakítása mellett kiemelt célként határozták meg a nemzetközi szakmai kapcsolatok kialakítását, kiállítások, konferenciák szervezését.

Az új alapszabályt az alapító tagok egyöntetűen elfogadták és megszavazták.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés