hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mozgó-szagos-villámló-párás-buborékoló mozi nyílt Debrecenben

Harmadik 4DX moziját nyitja Magyarországon a Cinemy City. A Cineworld közben felvásároltegy amerikai moziüzemeltető vállalatot is.

hirdetés

Debrecenben nyitja az ország harmadik 4DX mozitermét a Cinema City. A beruházás 300 millió forintos, áll a közleményben, és az így felépített moziteremben 112 ember fér majd el. A technológia a filmélményt környezeti hatásokkal gazadagítja, ezek (többek között): hóesés, eső, szél, pára, illatok, villámok fényhatása, különféle mozgások. Azaz a filmmel összehangolva különböző fúvókák és a mozgó ülések teszik intenzívebbé a moziéleményt. A technológiát az alábbi film szemlélteti.

Közép-Kelet Európa első 4DX mozija amúgy 2013-ban nyílt a Cinema City WestEndben, 500 ilyen mozi van a világon, ebből 35 a Cinema City hálózatán belül, három Magyarországon, Győrben van még. A lenti képek tesztelés közben mutatják a rendszert (a képek után is maradjanak velünk, további információkkal és egy videófilmmel szolgálunk).

A Cinema Cityt tulajdonló Cineworld Csoport február végén amúgy felvásárolta a Regal Entertainment Group amerikai moziüzemeltető vállalatot. A felvásárlás következményeként a Cineworld és a Regal összesítve 794 moziban 9 542 teremmel rendelkezik az Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában, Írországban, Izraelben, Csehországban, Lengyelországban, Romániában, Bulgáriában, Szlovákiában és Magyarországon.

A debreceni 4XD mozi átalakításáról készült videó is, lent látható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Oroszországban posztolták ki: aki teherbe esik egy vb-sztártól, pénzt és élete végéig ingyen Whoppert kap.

Nincs magyar munka az utolsó shortlisteken. Még két Young Lions csapatot lehet figyelni.

A Big Bang Media lett a közösségimédia-ügynökség új partnere.

Film, PR, Craft, Media és Social kategóriákban sincs shortlistesünk. Még a Young Lions magyar versenyzőinek és egy TCR-nek lehet szorítani.

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés