hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mozgó-szagos-villámló-párás-buborékoló mozi nyílt Debrecenben

Harmadik 4DX moziját nyitja Magyarországon a Cinemy City. A Cineworld közben felvásároltegy amerikai moziüzemeltető vállalatot is.

hirdetés

Debrecenben nyitja az ország harmadik 4DX mozitermét a Cinema City. A beruházás 300 millió forintos, áll a közleményben, és az így felépített moziteremben 112 ember fér majd el. A technológia a filmélményt környezeti hatásokkal gazadagítja, ezek (többek között): hóesés, eső, szél, pára, illatok, villámok fényhatása, különféle mozgások. Azaz a filmmel összehangolva különböző fúvókák és a mozgó ülések teszik intenzívebbé a moziéleményt. A technológiát az alábbi film szemlélteti.

Közép-Kelet Európa első 4DX mozija amúgy 2013-ban nyílt a Cinema City WestEndben, 500 ilyen mozi van a világon, ebből 35 a Cinema City hálózatán belül, három Magyarországon, Győrben van még. A lenti képek tesztelés közben mutatják a rendszert (a képek után is maradjanak velünk, további információkkal és egy videófilmmel szolgálunk).

A Cinema Cityt tulajdonló Cineworld Csoport február végén amúgy felvásárolta a Regal Entertainment Group amerikai moziüzemeltető vállalatot. A felvásárlás következményeként a Cineworld és a Regal összesítve 794 moziban 9 542 teremmel rendelkezik az Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában, Írországban, Izraelben, Csehországban, Lengyelországban, Romániában, Bulgáriában, Szlovákiában és Magyarországon.

A debreceni 4XD mozi átalakításáról készült videó is, lent látható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés