hirdetés
hirdetés
hirdetés

Motoros oldalak kerültek az Adaptive Mediához

Partneri megállapodást kötött az Apative Media és a Motoglobe.hu. A kiadóhoz az Onroad.hu, a Motoglobe.eu és a Motoapro.hu oldalak tartoznak. Az Adaptive közleménye szerint ezzel további motoros oldalakkal bővült a sales house portfóliója.

hirdetés

A tíz éves múltra tekintő Onroad.hu szórakoztató motoros tartalmat szolgáltat a közlemény szerint, olvashatók rajta túraleírások, valamint videóval is kiegészülő szakértői motor- és kiegészítő felszerelésekről szóló tesztek. A Motoglobe.eu egy, a motorosok igényeire szabott oldal és mobilalkalmazás, amelyen ismerősöket lehet keresni, de a látogatók vezethetik a motorral kapcsolatos kiadásaikat online szervizkönyv és tankolási napló segítségével. Az applikációval rögzíthetők a motoros túrák, és a közelben lévő vendéglátóhelyeket, benzinkutakat, ATM-eket is jelzi a felhasználónak. A Motoapro.hu egy motoros apróhirdetési oldal.

„A Motoglobe oldalai nem csak a motorosoknak nyújtanak hiánypótló megoldásokat, de hirdető ügyfeleink számára is lehetőséget biztosítanak egy kifejezetten tematikus közönség elérésére” – nyilatkozta Csizmadia Ildikó, az Adapative Media partnerkapcsolati menedzsere. Az együttműködés értelmében az Adaptive Media értékesíti a három oldal klasszikus display és natív hirdetési megoldásait.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés