hirdetés
hirdetés
hirdetés

Most evéssel, ivással és lakáshitellel lehet a legjobban hatni a magyarokra

Elkészült a Synetiq neuromarketing kutatócég elemzése a március leghatásosabb reklámjairól. A top három szpot alapján azt lehet leszűrni, hogy még mindig a család és otthon témájú hirdetések találnak be legjobban a magyaroknál.

hirdetés

Akit érdekel a kutatás háttere, annak itt egy gyorstalpaló az érzelmi görbék elemzéséhez. A cikket Ézsiás-Nagy Szimonetta, a Synetiq médiaelemzője írta.

Nem csak a szemünk kívánja - Dr. Oetker

A Dr. Oetker színes sütikkel robbant be a márciusi reklámfelhozatalba, és meg sem állt az első helyig.

A sütés, díszítés pillanatait bemutató képek azonnal beszippantották a nézőket és bevitték őket a konyhába. A közönség értékelte a szinesztéziát, a narráció és a saját készítésű tortájára büszke férfi látványa pedig kíváncsiságot ébresztettek a továbbiak iránt. Bár a rajzolt jelenet némileg megakasztotta a történet ívét, a zene és a márka szlogenje a megfelelő érzelmi húrokat  pendítették meg, így a nézők érdeklődése fokozódott. A reklám poénja, azaz a torta megsemmisülése, végül elveszett a Dr. Oetker logója alatt, és még a legszemfülesebbek sem szúrták ki. Mindenesetre a jó minőség ígérete, valamint a könnyen és gyorsan elkészíthető tészták tetszettek a közönségnek és felkeltették az érdeklődésüket a termék iránt. A márka kisfilmje olyan emlékezetes lett, hogy válaszadóink többsége vissza tudta idézni a logó alapján.

Cukor nélkül, kis tejjel - Douwe Egberts Omnia

Az Omnia családi történeteket bemutató platformjának legújabbja is betalált a nézőknél, a szlogen és a Margaret Island aláfestő zenéje pedig gyorsan hozzánőttek a márkához.

A szúrós tekintetű apuka mellett szorongó srác helyzetével könnyen azonosult a közönség, amihez az érzelmeket közvetítő hangeffektek és az ismerős dallamok is hozzájárultak. Valamint a konyhába visszavonuló barátnővel is lehetett szimpatizálni. A tapintható feszültségbe a termék kulcsponton lépett be: nemcsak a történet szerves részét, de egyenesen a helyzet megoldását adta. A kialakult oldott lelki állapotban kedvező fogadtatásra talált a termék, a reklám pedig képes volt kíváncsiságot ébreszteni iránta a nézőkben. Az érzelmi csúcspont ügyes márkázásának köszönhetően a logót látva a közönség túlnyomó többsége fel tudta idézni a reklámot.

Ajtót nyitott a meggyőzésre - Raiffeisen

A doboló kisfiú, a frusztrált kislány és a kicsit túlzottan büszke apuka elérte azt, ami általában csak kevés pénzügyi hirdetőnek sikerül - a Raiffeisen szpotja végig az ingerküszöb fölött tartotta a figyelmet. Sőt, a reklám a hitelaffinisek körén kívül is képes volt relevanciát teremteni és egy szélesebb közönséget megszólítani.

A gyerekszobában uralkodó káosz látványa azonnal bevonta a nézőket, akik a bátyjára rászóló kislánnyal is teljes mértékben tudtak azonosulni. A közönség ez alapján egyetértett az anyával abban, hogy ezeknek a gyerekeknek külön szoba kéne, de a hitel említése nem aratott tetszést. A fix törlesztő kicsit javított a helyzeten, a képpel megtámogatott szlogen pedig közelebb hozta a nézőket a tartalomhoz. A Raiffeisen jól választotta meg a kihangsúlyozandó termék tulajdonságait, így a reklámja az elmúlt 12 hónap pénzügyi felhozatalának legaktivizálóbbjai közé tudott kerülni. Nézőink kicsivel több, mint fele fontolóra venné a terméket

Ézsiás-Nagy Szimonetta / Synetiq, media analyst
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés