hirdetés
hirdetés
hirdetés

Most egy meztelen szobrot nézett be a Facebook

Pornográfnak találták a képet a római istenről, ezért letiltották. 

hirdetés

Bologna egyik nevezettessége a Neptun-kút, tetején Neptunusszal. A tengerek istenén a szokásnak megfelelően nincs ruha, de ez eddig senki szemét nem bántotta. Egy helyi író, Elisa Barbari a szobor képével szerette volna a várost érdekességeit bemutató Facebook-oldalát hirdetni, de a közösségi oldal képszűrője résen volt, és gyorsan jelezte a felhasználónak, hogy ez bizony nem lehetséges. Mint írták a kép sérti a Facebook hirdetési szokásait, mert tartalma kifejezetten szexuális jellegű, túlságosan előtérben van rajta a test, illetve nem kívánatos részein is túl nagy a hangsúly.

Mi megmutatjuk. Forrás: Wikipédia

Barbarit kellőképpen felbosszantotta az eset, nem is hagyta annyiban. Most ugyanúgy a szoborral hirdeti az oldalát, de annak csupán a hátsó felét mutatja a kép, pluszban rajta olaszul egy felirat: "Igen a Neptunuszra, nem a cenzúrára, Elisa Barbari". 

Forrás: Elisa Barbari

A Facebook szóvivője később tévedésnek nevezte a cenzúrát, a hibáért elnézést kértek - írja a Guardian. De nem ez az első alkalom, hogy tévesen rosszul ítélnek meg egy képet a közösségi oldalnál. Nagy port kavart tavaly, mikor a vietnámi háború ikonikus fotóját gyermekpornográfiára hivatkozva tiltották le, de aztán ott is visszakoztak, és szépen minden korábbi posztot, amit a kép miatt töröltek, visszaállítottak. 

 

 

(forrás: The Guardian)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magna éves riportja szerint 2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac.

A PanMedia Western médiaügynökség nyert a tenderen.

Egy 33 éves belga fotós Balkánon, Skandináviában és Közép-Ázsiában készült havas képei nyerték az idei versenyt.

Magyar éttermeinek átalakítására készül a cég: év végére öt hazai étterembe jön "a jövő élménye".

Az imázsfilmmel, Facebook-alkalmazással és microsite-tal most először a lakossághoz szólnak.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Meghosszabbított nevezési határidő: április 21.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek