hirdetés
hirdetés
hirdetés

Most egy meztelen szobrot nézett be a Facebook

Pornográfnak találták a képet a római istenről, ezért letiltották. 

hirdetés

Bologna egyik nevezettessége a Neptun-kút, tetején Neptunusszal. A tengerek istenén a szokásnak megfelelően nincs ruha, de ez eddig senki szemét nem bántotta. Egy helyi író, Elisa Barbari a szobor képével szerette volna a várost érdekességeit bemutató Facebook-oldalát hirdetni, de a közösségi oldal képszűrője résen volt, és gyorsan jelezte a felhasználónak, hogy ez bizony nem lehetséges. Mint írták a kép sérti a Facebook hirdetési szokásait, mert tartalma kifejezetten szexuális jellegű, túlságosan előtérben van rajta a test, illetve nem kívánatos részein is túl nagy a hangsúly.

Mi megmutatjuk. Forrás: Wikipédia

Barbarit kellőképpen felbosszantotta az eset, nem is hagyta annyiban. Most ugyanúgy a szoborral hirdeti az oldalát, de annak csupán a hátsó felét mutatja a kép, pluszban rajta olaszul egy felirat: "Igen a Neptunuszra, nem a cenzúrára, Elisa Barbari". 

Forrás: Elisa Barbari

A Facebook szóvivője később tévedésnek nevezte a cenzúrát, a hibáért elnézést kértek - írja a Guardian. De nem ez az első alkalom, hogy tévesen rosszul ítélnek meg egy képet a közösségi oldalnál. Nagy port kavart tavaly, mikor a vietnámi háború ikonikus fotóját gyermekpornográfiára hivatkozva tiltották le, de aztán ott is visszakoztak, és szépen minden korábbi posztot, amit a kép miatt töröltek, visszaállítottak. 

 

 

(forrás: The Guardian)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

B.P. Parkerrel állítólag épp úgy lehet beszélgetni, mint egy emberrel.

Az ügynökség kinőtte az irodáját, költözik, elad egy csomó holmit, adományoz.

A kommenteket monitorozva tesznek eleget a mellékhatás-bejelentési kötelezettségnek.

A Próbakő Kommunikáció viszi a Panasonic magyarországi pr-tevékenységét június eleje óta.

Augusztus végén jön az ötödik Ügynökségi sportkupa, minden eddiginél több résztvevővel és sportággal.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én