hirdetés
hirdetés
hirdetés

Most egy meztelen szobrot nézett be a Facebook

Pornográfnak találták a képet a római istenről, ezért letiltották. 

hirdetés

Bologna egyik nevezettessége a Neptun-kút, tetején Neptunusszal. A tengerek istenén a szokásnak megfelelően nincs ruha, de ez eddig senki szemét nem bántotta. Egy helyi író, Elisa Barbari a szobor képével szerette volna a várost érdekességeit bemutató Facebook-oldalát hirdetni, de a közösségi oldal képszűrője résen volt, és gyorsan jelezte a felhasználónak, hogy ez bizony nem lehetséges. Mint írták a kép sérti a Facebook hirdetési szokásait, mert tartalma kifejezetten szexuális jellegű, túlságosan előtérben van rajta a test, illetve nem kívánatos részein is túl nagy a hangsúly.

Mi megmutatjuk. Forrás: Wikipédia

Barbarit kellőképpen felbosszantotta az eset, nem is hagyta annyiban. Most ugyanúgy a szoborral hirdeti az oldalát, de annak csupán a hátsó felét mutatja a kép, pluszban rajta olaszul egy felirat: "Igen a Neptunuszra, nem a cenzúrára, Elisa Barbari". 

Forrás: Elisa Barbari

A Facebook szóvivője később tévedésnek nevezte a cenzúrát, a hibáért elnézést kértek - írja a Guardian. De nem ez az első alkalom, hogy tévesen rosszul ítélnek meg egy képet a közösségi oldalnál. Nagy port kavart tavaly, mikor a vietnámi háború ikonikus fotóját gyermekpornográfiára hivatkozva tiltották le, de aztán ott is visszakoztak, és szépen minden korábbi posztot, amit a kép miatt töröltek, visszaállítottak. 

 

 

(forrás: The Guardian)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kommunikáció és média szakon adnak elő tartalmi fókuszú kommunikációról, natív hirdetésekről, influencerekről és hasonlókról.

Szabó Orsolya és Lengyel Richárd új pozícióban folytatják.

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.