hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Most egy meztelen szobrot nézett be a Facebook

Pornográfnak találták a képet a római istenről, ezért letiltották. 

hirdetés

Bologna egyik nevezettessége a Neptun-kút, tetején Neptunusszal. A tengerek istenén a szokásnak megfelelően nincs ruha, de ez eddig senki szemét nem bántotta. Egy helyi író, Elisa Barbari a szobor képével szerette volna a várost érdekességeit bemutató Facebook-oldalát hirdetni, de a közösségi oldal képszűrője résen volt, és gyorsan jelezte a felhasználónak, hogy ez bizony nem lehetséges. Mint írták a kép sérti a Facebook hirdetési szokásait, mert tartalma kifejezetten szexuális jellegű, túlságosan előtérben van rajta a test, illetve nem kívánatos részein is túl nagy a hangsúly.

Mi megmutatjuk. Forrás: Wikipédia

Barbarit kellőképpen felbosszantotta az eset, nem is hagyta annyiban. Most ugyanúgy a szoborral hirdeti az oldalát, de annak csupán a hátsó felét mutatja a kép, pluszban rajta olaszul egy felirat: "Igen a Neptunuszra, nem a cenzúrára, Elisa Barbari". 

Forrás: Elisa Barbari

A Facebook szóvivője később tévedésnek nevezte a cenzúrát, a hibáért elnézést kértek - írja a Guardian. De nem ez az első alkalom, hogy tévesen rosszul ítélnek meg egy képet a közösségi oldalnál. Nagy port kavart tavaly, mikor a vietnámi háború ikonikus fotóját gyermekpornográfiára hivatkozva tiltották le, de aztán ott is visszakoztak, és szépen minden korábbi posztot, amit a kép miatt töröltek, visszaállítottak. 

 

 

(forrás: The Guardian)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Allianz Értékesítői Nap rendezvényszervezési feladatait kapta meg a cég.

Hello Hollywood címmel indul vele műsor a kereskedelmi csatornán.

Február 5-ig lehet jelentkezni a 14 hetes képzésre.

A Park Center kereskedelmipark-portfólió választotta őket többkörös tenderen.

A márka a Mosolyfestők Alapítványt támogatja.

hirdetés
hirdetés

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!