hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mosóporreklámmal megy neki az LMP-nek Juhász

Juhász Péter zavaros mondatokkal utal a kampányvideóban az LMP felelősségére.

hirdetés

"Bernivel nem kell kiteregetni a szennyest, hatékonyan semlegesíti a makacs összefogást”, valamint „sokszínűség ellen használjon Bernit, mert tízből egy politikus ezt ajánlja” - ezek a mondatok hangzanak el Juhász Péter szájából az Együtt kampányvideójában, amelyben Berni egy mosópor, és Szél Bernadettre, az LMP miniszterelnök-jelöltjére utal. 

A videó arról szólhat, hogy az LMP nem működik együtt a többi ellenzéki párttal, illetve hogy Juhász visszalépett ugyan a Belvárosban a többi ellenzéki jelölt javára, de egyelőre nem látszik, hogy ez segítené-e az összefogást a Fidesz jelöltjével szemben.

A mosóporos hasonlat eléggé zavaros mindenesetre, és nem látszik, hogy lett volna azon túl ötlet ebben, hogy "haha, csináljunk egy vicces álmosóporreklámot, hiszen abban nem mondanak igazat!", ez viszont nem feltétlenül válik az üzenet átadásának, átadhatóságának javára. Eleve az üzenet nem világos.

A videóban a "Berni-brand" mottója az, hogy "Mosás nélkül habzik", aminek a dekódolása szintén nem egyszerű, már azon túl, hogy egy olyan nem létező rossz mosóporhoz tartozik, amit Juhász Péter reklámoz. 

Update: A végén felvillan egy rövid időre a reklámban, hogy "Bernivel a kormánypárt is tovább él", de igazából ez sem mond ellent a fentieknek, hiszen eleve úgy tették oda, hogy az embernek automatikusan ne tűnjön fel (ld. mosóporreklám "hitelesítő címkéje"). Ez aztán a metapoén.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés