hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mosóporreklámmal megy neki az LMP-nek Juhász

Juhász Péter zavaros mondatokkal utal a kampányvideóban az LMP felelősségére.

hirdetés

"Bernivel nem kell kiteregetni a szennyest, hatékonyan semlegesíti a makacs összefogást”, valamint „sokszínűség ellen használjon Bernit, mert tízből egy politikus ezt ajánlja” - ezek a mondatok hangzanak el Juhász Péter szájából az Együtt kampányvideójában, amelyben Berni egy mosópor, és Szél Bernadettre, az LMP miniszterelnök-jelöltjére utal. 

A videó arról szólhat, hogy az LMP nem működik együtt a többi ellenzéki párttal, illetve hogy Juhász visszalépett ugyan a Belvárosban a többi ellenzéki jelölt javára, de egyelőre nem látszik, hogy ez segítené-e az összefogást a Fidesz jelöltjével szemben.

A mosóporos hasonlat eléggé zavaros mindenesetre, és nem látszik, hogy lett volna azon túl ötlet ebben, hogy "haha, csináljunk egy vicces álmosóporreklámot, hiszen abban nem mondanak igazat!", ez viszont nem feltétlenül válik az üzenet átadásának, átadhatóságának javára. Eleve az üzenet nem világos.

A videóban a "Berni-brand" mottója az, hogy "Mosás nélkül habzik", aminek a dekódolása szintén nem egyszerű, már azon túl, hogy egy olyan nem létező rossz mosóporhoz tartozik, amit Juhász Péter reklámoz. 

Update: A végén felvillan egy rövid időre a reklámban, hogy "Bernivel a kormánypárt is tovább él", de igazából ez sem mond ellent a fentieknek, hiszen eleve úgy tették oda, hogy az embernek automatikusan ne tűnjön fel (ld. mosóporreklám "hitelesítő címkéje"). Ez aztán a metapoén.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

A MyTime-mal akár egyik hónapról a másikra lehet váltani a csomagok között.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés