hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mosóporreklámmal megy neki az LMP-nek Juhász

Juhász Péter zavaros mondatokkal utal a kampányvideóban az LMP felelősségére.

hirdetés

"Bernivel nem kell kiteregetni a szennyest, hatékonyan semlegesíti a makacs összefogást”, valamint „sokszínűség ellen használjon Bernit, mert tízből egy politikus ezt ajánlja” - ezek a mondatok hangzanak el Juhász Péter szájából az Együtt kampányvideójában, amelyben Berni egy mosópor, és Szél Bernadettre, az LMP miniszterelnök-jelöltjére utal. 

A videó arról szólhat, hogy az LMP nem működik együtt a többi ellenzéki párttal, illetve hogy Juhász visszalépett ugyan a Belvárosban a többi ellenzéki jelölt javára, de egyelőre nem látszik, hogy ez segítené-e az összefogást a Fidesz jelöltjével szemben.

A mosóporos hasonlat eléggé zavaros mindenesetre, és nem látszik, hogy lett volna azon túl ötlet ebben, hogy "haha, csináljunk egy vicces álmosóporreklámot, hiszen abban nem mondanak igazat!", ez viszont nem feltétlenül válik az üzenet átadásának, átadhatóságának javára. Eleve az üzenet nem világos.

A videóban a "Berni-brand" mottója az, hogy "Mosás nélkül habzik", aminek a dekódolása szintén nem egyszerű, már azon túl, hogy egy olyan nem létező rossz mosóporhoz tartozik, amit Juhász Péter reklámoz. 

Update: A végén felvillan egy rövid időre a reklámban, hogy "Bernivel a kormánypárt is tovább él", de igazából ez sem mond ellent a fentieknek, hiszen eleve úgy tették oda, hogy az embernek automatikusan ne tűnjön fel (ld. mosóporreklám "hitelesítő címkéje"). Ez aztán a metapoén.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés