hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kampányjelentés 2009/3

Mosolygós adózás, Mukibuci és a germán árkommandó

Egy halkonzerv ficánkol, az APEH bevallja helyettünk, a Baba matekpéldával jön elő, közben szól a Boci boci tarka, és közünk lehet a Blikkhez. Válogatás az elmúlt hetek reklámterméséből sok képpel, videóval.
hirdetés

A Kreatív Online kampányjelentése a TNS Media Intelligence támogatásával készült!

APEH: SZJA bevallás egyszerűbben
Hirdető: APEH   
Márka: APEH   
Reklámügynökség: Merlin Communications   
Médiaügynökség: Merlin Communications
Dátum: 01.01. tévé, közterület, rádió, sajtó





Baba: termékcsalád
Hirdető: Unilever   
Márka: Baba   
Reklámügynökség: Laboratory Ideas   
Médiaügynökség: PHD   
Dátum: 02.02. tévé



Ringier: Blikk imázskampány
Hirdető: Ringier   
Márka: Blikk   
Reklámügynökség: Carbon Group; Crew Team (produkciós cég), Post Edison (utómunka)   
Médiaügynökség: MM&V   
Dátum: 02.01. tévé, sajtó, közterület








Ringier: Blikk Nők
Hirdető: Ringier   
Márka: Blikk Nők   
Reklámügynökség: TBWA   
Médiaügynökség: MM&V   
Dátum: 02.01. közterület, tévé




Cib: „Az év bankja”
Hirdető: Cib Bank   
Márka: Cib Bank   
Reklámügynökség: hat   
Médiaügynökség: Maximize   
Dátum: 02.02. tévé, rádió



Podravka: Eva bevezető kampány
Hirdető: Podravka
Márka: Eva
Reklámügynökség: Kaméleon Reklám
Dátum: 03.01.



Citroën: régi-új kampány
Hirdető: Citroën Hungária   
Márka: Citroën   
Reklámügynökség: Euro RSCG Budapest, Euro RSCG Digital   
Médiaügynökség: OMD   
Dátum: 02.01–28. óriásplakátok, sajtó, online, POS



Fiat: kedvezményes ajánlat
Hirdető: Fiat Autó Magyarország   
Márka: Fiat   
Reklámügynökség: D’Arcy Avenue   
Médiaügynökség: Mediaedge:cia   
Dátum: 02.02. rádió, tévé, sajtó



ING Biztosító: tikitaki
Hirdető: ING Biztosító   
Márka: ING Biztosító   
Reklámügynökség: Feeling Plus   
Médiaügynökség: Feeling Plus   
Dátum: 02.02. tévé, sajtó




Kia Motors: Kia Soul + női arc
Hirdető: Kia Motors Hungary   
Márka: Kia Soul   
Reklámügynökség: Harrys & Berger    
Médiaügynökség: GFMO   
Dátum: 02.01. sajtó, tévé, közterület




Nestlé: Boci boci tarka
Hirdető: Nestlé Hungária   
Márka: Boci   
Reklámügynökség: JWT   
Médiaügynökség: Zenith Optimedia   
Dátum: 02.01. tévé, sajtó



Pannon: párok előnyben
Hirdető: Pannon   
Márka: Pannon   
Reklámügynökség: Ogilvy&Mather   
Médiaügynökség: Universal McCann   
Dátum: 02.01. sajtó, rádió, közterület



Penny Market: árkommandó
Hirdető: Penny Market   
Márka: Penny Market   
Reklámügynökség: Tonic   
Médiaügynökség: nincs adat   
Dátum: 01.01. tévé, közterület, sajtó



T-Mobile: partnercég opció
Hirdető: Magyar Telekom   
Márka: T-Mobile   
Reklámügynökség: Saatchi&Saatchi   
Médiaügynökség: Mediaedge:cia   
Dátum: 02.01. sajtó, közterület, tévé, rádió





Pepsi Max: kilövés
Hirdető: FÁÜ   
Márka: Pepsi Max   
Reklámügynökség: BBDO   
Médiaügynökség: OMD Hungary   
Dátum: 02.02. tévé




Reál: zsebre megy
Hirdető: Reál Hungária   
Márka: Reál   
Reklámügynökség: Havasi:live   
Médiaügynökség: Media Planning, Matrix Media   
Dátum: 02.01. közterület, tévé



Red Bull: meditál
Hirdető: Red Bull Hungary   
Márka: Red Bull   
Reklámügynökség: Kastner & Partners   
Médiaügynökség: OMD Hungary   
Dátum: 01.19. tévé





Signal: ragyogó költözés
Hirdető: Unilever Magyarország   
Márka: Signal White Now   
Reklámügynökség: Lowe GGK   
Médiaügynökség: PHD   
Dátum: 02.03. tévé



Snickers: nyereményakció
Hirdető: Mars Hungary   
Márka: Snickers   
Reklámügynökség: BBDO   
Médiaügynökség: Universal McCann   
Dátum: 01.26. tévé, internet



UPC: szórakoztató üzenettel
Hirdető: UPC Magyarország   
Márka: UPC   
Reklámügynökség: Laboratory Ideas   
Médiaügynökség: PHD   
Dátum: 02.01. közterület, tévé







Vodafone: Vitamax
Hirdető: Vodafone Magyarország   
Márka: Vitamax   
Reklámügynökség: DDB   
Médiaügynökség: OMD Hungary   
Dátum: 02.01. sajtó, közterület, internet





Üdülési csekk: ha ásít
Hirdető: Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány   
Márka: üdülési csekk   
Reklámügynökség: Relatív Reklámügynökség   
Médiaügynökség: házon belül   
Dátum: 02.01. tévé, outdoor, óriásplakát, járműreklám


Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

Valódi nézői panaszokat gyúrt össze reklámmá a brit Channel 4.

Az új műsorrendben kétszer is vetítik a széria aktuális epizódjait.

Idén az Akváriumban rendezik a hazai videoklipek kétnapos szemléjét és szakmai fórumát.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés