hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kampányjelentés 2009/3

Mosolygós adózás, Mukibuci és a germán árkommandó

Egy halkonzerv ficánkol, az APEH bevallja helyettünk, a Baba matekpéldával jön elő, közben szól a Boci boci tarka, és közünk lehet a Blikkhez. Válogatás az elmúlt hetek reklámterméséből sok képpel, videóval.
hirdetés

A Kreatív Online kampányjelentése a TNS Media Intelligence támogatásával készült!

APEH: SZJA bevallás egyszerűbben
Hirdető: APEH   
Márka: APEH   
Reklámügynökség: Merlin Communications   
Médiaügynökség: Merlin Communications
Dátum: 01.01. tévé, közterület, rádió, sajtó





Baba: termékcsalád
Hirdető: Unilever   
Márka: Baba   
Reklámügynökség: Laboratory Ideas   
Médiaügynökség: PHD   
Dátum: 02.02. tévé



Ringier: Blikk imázskampány
Hirdető: Ringier   
Márka: Blikk   
Reklámügynökség: Carbon Group; Crew Team (produkciós cég), Post Edison (utómunka)   
Médiaügynökség: MM&V   
Dátum: 02.01. tévé, sajtó, közterület








Ringier: Blikk Nők
Hirdető: Ringier   
Márka: Blikk Nők   
Reklámügynökség: TBWA   
Médiaügynökség: MM&V   
Dátum: 02.01. közterület, tévé




Cib: „Az év bankja”
Hirdető: Cib Bank   
Márka: Cib Bank   
Reklámügynökség: hat   
Médiaügynökség: Maximize   
Dátum: 02.02. tévé, rádió



Podravka: Eva bevezető kampány
Hirdető: Podravka
Márka: Eva
Reklámügynökség: Kaméleon Reklám
Dátum: 03.01.



Citroën: régi-új kampány
Hirdető: Citroën Hungária   
Márka: Citroën   
Reklámügynökség: Euro RSCG Budapest, Euro RSCG Digital   
Médiaügynökség: OMD   
Dátum: 02.01–28. óriásplakátok, sajtó, online, POS



Fiat: kedvezményes ajánlat
Hirdető: Fiat Autó Magyarország   
Márka: Fiat   
Reklámügynökség: D’Arcy Avenue   
Médiaügynökség: Mediaedge:cia   
Dátum: 02.02. rádió, tévé, sajtó



ING Biztosító: tikitaki
Hirdető: ING Biztosító   
Márka: ING Biztosító   
Reklámügynökség: Feeling Plus   
Médiaügynökség: Feeling Plus   
Dátum: 02.02. tévé, sajtó




Kia Motors: Kia Soul + női arc
Hirdető: Kia Motors Hungary   
Márka: Kia Soul   
Reklámügynökség: Harrys & Berger    
Médiaügynökség: GFMO   
Dátum: 02.01. sajtó, tévé, közterület




Nestlé: Boci boci tarka
Hirdető: Nestlé Hungária   
Márka: Boci   
Reklámügynökség: JWT   
Médiaügynökség: Zenith Optimedia   
Dátum: 02.01. tévé, sajtó



Pannon: párok előnyben
Hirdető: Pannon   
Márka: Pannon   
Reklámügynökség: Ogilvy&Mather   
Médiaügynökség: Universal McCann   
Dátum: 02.01. sajtó, rádió, közterület



Penny Market: árkommandó
Hirdető: Penny Market   
Márka: Penny Market   
Reklámügynökség: Tonic   
Médiaügynökség: nincs adat   
Dátum: 01.01. tévé, közterület, sajtó



T-Mobile: partnercég opció
Hirdető: Magyar Telekom   
Márka: T-Mobile   
Reklámügynökség: Saatchi&Saatchi   
Médiaügynökség: Mediaedge:cia   
Dátum: 02.01. sajtó, közterület, tévé, rádió





Pepsi Max: kilövés
Hirdető: FÁÜ   
Márka: Pepsi Max   
Reklámügynökség: BBDO   
Médiaügynökség: OMD Hungary   
Dátum: 02.02. tévé




Reál: zsebre megy
Hirdető: Reál Hungária   
Márka: Reál   
Reklámügynökség: Havasi:live   
Médiaügynökség: Media Planning, Matrix Media   
Dátum: 02.01. közterület, tévé



Red Bull: meditál
Hirdető: Red Bull Hungary   
Márka: Red Bull   
Reklámügynökség: Kastner & Partners   
Médiaügynökség: OMD Hungary   
Dátum: 01.19. tévé





Signal: ragyogó költözés
Hirdető: Unilever Magyarország   
Márka: Signal White Now   
Reklámügynökség: Lowe GGK   
Médiaügynökség: PHD   
Dátum: 02.03. tévé



Snickers: nyereményakció
Hirdető: Mars Hungary   
Márka: Snickers   
Reklámügynökség: BBDO   
Médiaügynökség: Universal McCann   
Dátum: 01.26. tévé, internet



UPC: szórakoztató üzenettel
Hirdető: UPC Magyarország   
Márka: UPC   
Reklámügynökség: Laboratory Ideas   
Médiaügynökség: PHD   
Dátum: 02.01. közterület, tévé







Vodafone: Vitamax
Hirdető: Vodafone Magyarország   
Márka: Vitamax   
Reklámügynökség: DDB   
Médiaügynökség: OMD Hungary   
Dátum: 02.01. sajtó, közterület, internet





Üdülési csekk: ha ásít
Hirdető: Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány   
Márka: üdülési csekk   
Reklámügynökség: Relatív Reklámügynökség   
Médiaügynökség: házon belül   
Dátum: 02.01. tévé, outdoor, óriásplakát, járműreklám


Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés