hirdetés
hirdetés
hirdetés

Monoconsulting - Nixon & Berlusconi lett

A portorozsi reklámfesztiválon debütál új márkanevével Erdélyi Zsolt cége, a Monoconsulting.
hirdetés

Nixon & Berlusconi névre váltott a Monoconsulting, mindez a szlovéniai reklámfesztivál magyar estjén, október 5-én kerül a nyilvánosság elé. Az átnevezés tényét egyébként Erdélyi Zsolt a Kreatívnak adott októberi interjújában már jelezte.

A szlovéniai fesztivál magyar programjának a Nixon & Berlusconi adja a nevét. A Sex sells! mottó jegyében szerveződődött esten a névadón kívül szponzorként jelenik meg a Post Edison, a HPS és a Zwack Unicum támogatja.

A magyar rendezvényt idén is a Golden Drum magyarországi képviselője, a Próbakő Kommunikáció szervezi.
A fesztiválon Magyarországot képviseli az Arany Penge Kreatívfesztiválon az Év Fiatal Kreatívjának választott Jedlicska Márton, valamint díszvendég lesz Batki Zsolt, aki megnyerte a Próbakő Kommunikáció és a radiocafé98.6 szervezésében lezajlott Afrika reklámversenyt. A Golden Drum résztvevői a két szakember díjnyertes munkáival is találkozhatnak a versenyen.
Jedlicska Mártonnal az e-Intern készített interjút, amely a júniusi számában jelent meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés