hirdetés
hirdetés
hirdetés

Monoconsulting - Nixon & Berlusconi lett

A portorozsi reklámfesztiválon debütál új márkanevével Erdélyi Zsolt cége, a Monoconsulting.
hirdetés

Nixon & Berlusconi névre váltott a Monoconsulting, mindez a szlovéniai reklámfesztivál magyar estjén, október 5-én kerül a nyilvánosság elé. Az átnevezés tényét egyébként Erdélyi Zsolt a Kreatívnak adott októberi interjújában már jelezte.

A szlovéniai fesztivál magyar programjának a Nixon & Berlusconi adja a nevét. A Sex sells! mottó jegyében szerveződődött esten a névadón kívül szponzorként jelenik meg a Post Edison, a HPS és a Zwack Unicum támogatja.

A magyar rendezvényt idén is a Golden Drum magyarországi képviselője, a Próbakő Kommunikáció szervezi.
A fesztiválon Magyarországot képviseli az Arany Penge Kreatívfesztiválon az Év Fiatal Kreatívjának választott Jedlicska Márton, valamint díszvendég lesz Batki Zsolt, aki megnyerte a Próbakő Kommunikáció és a radiocafé98.6 szervezésében lezajlott Afrika reklámversenyt. A Golden Drum résztvevői a két szakember díjnyertes munkáival is találkozhatnak a versenyen.
Jedlicska Mártonnal az e-Intern készített interjút, amely a júniusi számában jelent meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés