hirdetés
hirdetés
hirdetés

MOHI - növekvő internetes reklámbevételek

A Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) adatai szerint a nyolc legnagyobb bevételű internetes portál és kiadó együttes bevétele a tavalyi év utolsó negyedében megközelítette az 1,8 milliárd forintot. Éves összesítésben ez az jelenti, hogy a magyar internetes hirdetési piac átlépte az ötmilliárd forintos határt - írja a Világgazdaság.
hirdetés
Az online hirdetési piac egyre nagyobb, 80-90 százalékosra becsült szegmensét képviselő, MOHI-ba tartozó online kiadók (Habostorta, HáziPatika.com, Index.hu, Napi Online, Portfolio.hu, Ringier Online, Sanoma Online, T-Online origo portfolió és az iwiw) 2003 óta negyedévente összesítik tiszta - ügynökségi jutalékot és egyéb, nem online hirdetésből származó forgalmukat nem tartalmazó - bevételeiket, és hozzák nyilvánosságra az adatokat.
Mint arról a Kreatív Online már beszámolt, 2006 első három negyedében a MOHI-tagok hárommilliárd 379 millió forint bevételt termeltek. Ez összeg 2005 hasonló időszakában kétmilliárd 202 millió volt, a növekedés tehát 53,5 százalékos.

A MOHI adatai szerint 2006 harmadik negyedévében egymilliárd 84 millió forint volt a nyolc tag együttes, tiszta hirdetésbevétele, ami az előző év azonos időszakához képest 50,9 százalékos növekedést jelent.

A legfrissebb adatok szerint a negyedik negyedévben az előző három hónaphoz képest nagyobb, egymilliárd-nyolcszázmilliós bővülést produkált a piac, igaz, 2005 hasonló időszakához képest kisebb, 43 százalékos növekedési aránnyal zárta az évet.
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés