hirdetés
hirdetés
hirdetés

MOHI - növekvő internetes reklámbevételek

A Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) adatai szerint a nyolc legnagyobb bevételű internetes portál és kiadó együttes bevétele a tavalyi év utolsó negyedében megközelítette az 1,8 milliárd forintot. Éves összesítésben ez az jelenti, hogy a magyar internetes hirdetési piac átlépte az ötmilliárd forintos határt - írja a Világgazdaság.
hirdetés
Az online hirdetési piac egyre nagyobb, 80-90 százalékosra becsült szegmensét képviselő, MOHI-ba tartozó online kiadók (Habostorta, HáziPatika.com, Index.hu, Napi Online, Portfolio.hu, Ringier Online, Sanoma Online, T-Online origo portfolió és az iwiw) 2003 óta negyedévente összesítik tiszta - ügynökségi jutalékot és egyéb, nem online hirdetésből származó forgalmukat nem tartalmazó - bevételeiket, és hozzák nyilvánosságra az adatokat.
Mint arról a Kreatív Online már beszámolt, 2006 első három negyedében a MOHI-tagok hárommilliárd 379 millió forint bevételt termeltek. Ez összeg 2005 hasonló időszakában kétmilliárd 202 millió volt, a növekedés tehát 53,5 százalékos.

A MOHI adatai szerint 2006 harmadik negyedévében egymilliárd 84 millió forint volt a nyolc tag együttes, tiszta hirdetésbevétele, ami az előző év azonos időszakához képest 50,9 százalékos növekedést jelent.

A legfrissebb adatok szerint a negyedik negyedévben az előző három hónaphoz képest nagyobb, egymilliárd-nyolcszázmilliós bővülést produkált a piac, igaz, 2005 hasonló időszakához képest kisebb, 43 százalékos növekedési aránnyal zárta az évet.
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Hornbach magasra tette a hipsterlécet. Úgy a 150 eurós árpont környékére.

Egy brit biztosító ötletesen mutatja be az online veszélyeket.

Bezzeg a becsületes magyarok meg elvándorolnak.

Az ügyesen brandelt, egyetlen franciaágyas szoba és recepció a Minipoliszban található.

Hogy mit jelent pontosan ez a szó, azt is elmesélik.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés