hirdetés
hirdetés
hirdetés

Modern Talkingra ropták a Blikkesek

Dévényi Tibi bácsi adta a talpalávalót a Blikk megújulását ünneplő partin. A dínom-dánomot a „Magasan a legjobb” szlogenhez illően a Citadellán rendezték meg, ügyfelekkel, szakmabeliekkel és persze celebekkel.

hirdetés

Nagyjából 700-800 vendég vett részt tegnap este, a Blikk megújulása alkalmából rendezett partin, a Citadellán felállított hatalmas fehér sátorban. Tolongásból nem is volt hiány, főképp a bárpultnál, de a svédasztalnál is hamar elfogytak a villák, így mosolyogva nézhettük, amíg az utánpótlás megérkezéséig néhány öltönyös úriember és csinos kísérőik kanállal látnak neki a hússzeleteknek.


A sok-sok festett szőke szépség és számos magyar híresség – Pataki Attila, Hajdú Péter, Török Ádám és Bodrogi Gyula – mellett képviselte magát a médiaszakma egy része és a Blikk legnagyobb ügyfelei is. Mihók Attila, a Ringier ügyvezető-igazgatója megköszönte Murányi Marcell főszerkesztőnek a Blikk újjászületésére tett bátor lépést, amire 14 év alatt senki nem vállalkozott, valamint bejelentette, hogy Murányi Marcell napra pontosan két éve ül a lap főszerkesztői székében, majd a Showder Klubból ismert Kiss Ádám lépett a színpadra. A gyenge fogadtatású stand-up comedy után a szórakoztatásról először a Váradi Roma Café, végül pedig Dévényi Tibor, a nyolcvanas évek sztár-lemezlovasa gondoskodott. Aki nem ropta a Modern Talkingra, a teraszról bámulhatta a város éjszakai fényeit, majdnem 360 fokos körpanorámában.

A programkínálatot, és az ünnepelt lap viszonylag szerény – néhány, sátortető alatti háromszög alakú molinó, valamint a stilizált, újságolvasókat ábrázoló kivetítő – megjelenését éjfélkor két rikkancs dobta fel, akik a Blikk különkiadásával állítottak be a partyra. A kétezer példányban kinyomott lapban a bulizók saját magukat lelték fel – néhány órával azelőtti, minden bizonnyal még józanabb állapotban.

Kedvencünk a bejárat előtt készenlétben álló VIP mentőautó és a baptisták többfunkciós életmentő-terepjárója. Ha valakinek megártana a sok Modern Talking.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés