Mobilra szerelt minidrónok válthatják a szelfibotokat

Még mindig egy fokozattal feljebb tudott kapcsolni a szelfiipar, amelyben egy telefonra applikált minidrón segítségével egészen új perspektívából mutatják meg nekünk a világot. Egy újabb okoskütyü a Kreatív Telenorral közös Next rovatában.

A Selfly névre keresztelt minidrónt nyugalmi állapotában a telefon hátlapjára szerelve találjuk, ahonnan egyetlen kattintással lecsatlakoztatva a tenyerünkből reptethetjük meg. A négy apró rotornak köszönhetően a lendület hatására automatikusan lebegni kezd, a hozzá fejlesztett alkalmazás segítségével pedig mobilon irányítható - írja a DesignBoom.

A 9 mm-es vékonyságú, zsebméretű drón beépített nyolc megapixeles kamerája percenként harminc képet lő sorozatban, Full HD felbontásban rögzíti a videókat, majd a telefonra továbbítja azokat szerkesztésre. A Selfly akkumulátorával mindössze 5 percig tud repülni, így bár time lapse videókkal nem kecsegtet, de legalább minden 4 és 6 colos kijelzőjű mobiltelefonra rápattintható. „Azon dolgozunk, hogy a drón a telefonról is tölthető legyen, és több időt tölthessen a levegőben. De alapvetően az volt a célunk, hogy egy olyan, megfizethető mobilkiegészítőt fejlesszünk, ami a szelfibotokhoz képest sokkal izgalmasabb látószögből és akár húsz méteres magasságból is képes fotózni” – fogalmazott Hagay Klein, a Selfly alapítója a DigitalTrends cikkében.

A szelfidrónt nyár elején 140 dolláros áron dobják piacra, hangos zümmögése miatt - a szelfibotokkal ellentétben – azonban tényleg csak a szabadban lehet használni. A botokat egyébként balesetveszélyessége miatt az elmúlt hónapokban több múzeum és fesztivál területéről is kitiltották, Hongkongban ezért inkább egy külön manga-szoborparkot nyitottak a kényszeres szelfizők számára. Az indiai Mumbaiban ugyanakkor már pénzbüntetéssel sújtják a szelfitilalmat megsértőket. Egy kutatás szerint ugyanis India a legveszélyesebb hely a szelfizésre a világon, ahol két év alatt többen haltak meg önmaguk fényképezése közben, mint a világ többi országában együttvéve.

A sorozatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.