Mobilos fotók nyomtatására hozták vissza a Polaroid készülékét

Beállít, kattint, vár, majd finom legyezgetéssel szárít – nagyjából ez volt a menete harminc évvel ezelőtt annak, hogy 1:1 arányú papírképeket nyomtassunk az első dobozszerű fényképezőgépből. Most pedig itt a hír, hogy ezt az élményt a Polaroid hamarosan megújult készülékével csempészi vissza a jelenbe.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

Megyeri Gabriella a Laboratory Grouptól érkezett az ügynökséghez.

Az ELTE-n futó kreditpontos kommunikációs képzések is bővülnek, és már a BME mesterszakosai is választhatnak egy kurzust. 

Merre tart a magyar sorozatgyártás? Jön a sorozatok aranykora itthon is, vagy túl kicsi ország vagyunk az áttöréshez?

A UPC felvásárlásával nevet váltott a Vodafone.

Október 18-ig várjuk a jelentkezéseket a versenyre.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.