hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mobilkód-kampány a Sanománál

Mobilkódos promóciós kampányt indított hétfőn a Sanoma Budapest a portfoliójába tartozó weboldalakon. Az akció a kiadó nyomtatott lapjaiban folytatódik, és két hónapig tart.
hirdetés

A T-Mobile és a Pannon támogatásával mobilkódos nyereményjátékot indított február 2-i kezdettel a Sanoma Budapest kiadó saját weboldalain, többek között a Startlapon, a Nők Lapja Cafén, a Story Online-on és a Vezess.hu oldalon. 

„A játék a mobilmarketing egy új, korszerű megoldásának az első országos magyarországi promóciós alkalmazása, amely egyszerű kapcsolatot teremthet az offline és online világ között” – mondta a kampányról Vámos-Hegyi Attila, a Magyar Telekom osztályvezetője, a mobilkód magyarországi szakértője. 

Az online felületek hirdetései a játék site-jára, a www.kodstart.hu-ra mutatnak, ahol a résztvevőknek mobilkódokat kell megfejteniük, ha egzotikus utazást, mobiltelefont, laptopot, vagy fényképezőgépet akarnak megnyerni.

A játékban való részvételhez szükséges kódleolvasó szoftvert a 17660-as számra küldött ingyenes SMS-sel tölthetik le azok, akiknek Pannon vagy T-Mobile előfizetésük és erre alkalmas készülékük van (lista a játék weboldalán). A mobilkód iránt érdeklődők a www.mobilkod.hu oldalon ismerhetik meg a technológia fortélyait.

A két hónapig tartó kampányban az online felületeket a Sanoma Budapest nyomtatott lapjaiban megjelenő hirdetések követik – a most megjelenő FHM-ben, majd egyéb magazinokban, mint a Story, a Best, a Meglepetés vagy a Nők Lapja. A kiadó ügynöksége a kampányban a Mito Europe.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés