hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mobilkód-kampány a Sanománál

Mobilkódos promóciós kampányt indított hétfőn a Sanoma Budapest a portfoliójába tartozó weboldalakon. Az akció a kiadó nyomtatott lapjaiban folytatódik, és két hónapig tart.
hirdetés

A T-Mobile és a Pannon támogatásával mobilkódos nyereményjátékot indított február 2-i kezdettel a Sanoma Budapest kiadó saját weboldalain, többek között a Startlapon, a Nők Lapja Cafén, a Story Online-on és a Vezess.hu oldalon. 

„A játék a mobilmarketing egy új, korszerű megoldásának az első országos magyarországi promóciós alkalmazása, amely egyszerű kapcsolatot teremthet az offline és online világ között” – mondta a kampányról Vámos-Hegyi Attila, a Magyar Telekom osztályvezetője, a mobilkód magyarországi szakértője. 

Az online felületek hirdetései a játék site-jára, a www.kodstart.hu-ra mutatnak, ahol a résztvevőknek mobilkódokat kell megfejteniük, ha egzotikus utazást, mobiltelefont, laptopot, vagy fényképezőgépet akarnak megnyerni.

A játékban való részvételhez szükséges kódleolvasó szoftvert a 17660-as számra küldött ingyenes SMS-sel tölthetik le azok, akiknek Pannon vagy T-Mobile előfizetésük és erre alkalmas készülékük van (lista a játék weboldalán). A mobilkód iránt érdeklődők a www.mobilkod.hu oldalon ismerhetik meg a technológia fortélyait.

A két hónapig tartó kampányban az online felületeket a Sanoma Budapest nyomtatott lapjaiban megjelenő hirdetések követik – a most megjelenő FHM-ben, majd egyéb magazinokban, mint a Story, a Best, a Meglepetés vagy a Nők Lapja. A kiadó ügynöksége a kampányban a Mito Europe.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés