hirdetés
hirdetés
hirdetés

MMSZ - új elnökségi tag

Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) úgy döntött, négy új szakembert kér fel, hogy csatlakozzon a szövetség elnökségéhez. A felkérést először Kozák Ákos, a Gfk Hungária ügyvezetője fogadta el.
hirdetés
Az MMSZ a szövetség megszaporodott feladataira hivatkozva úgy döntött, hogy négy taggal kibővíti elnökségét. Az új elnökségi tagokat felkérés útján hívják meg a testületbe.

Elsőként Kozák Ákost, a Gfk Hungária ügyvezető igazgatóját kérte fel az MMSZ a csatlakozásra, aki elfogadva a felkérést, így nyilatkozott: „Bízom benne, hogy a magyarországi marketing-élet az elmúlt 5-10 év hektikus periódusa után újra visszatér a lehiggadt, elméleti fázisába, új értelmezést és szerepet kapva a vállalatok működésében és a menedzsment megítélésében. Azt remélem, hogy ennek a folyamatnak részese lehetek.”

Mint azt a Kreatív Online megtudta, még további három szakembert kíván meghívni a szövetség az elnökségi testületbe, így a jelenleg 12 fős elnökség a bővítés után 16 taggal működik tovább.

Az új tagok - akárcsak a régiek - a jövő év közepén megrendezendő tisztújító közgyűlésig kapják megbízatásukat. A további három elnökségi tagjelöltről nem kaptunk információt.
(forrás: Marketing.hu)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés