hirdetés
hirdetés
hirdetés

MMSZ - Kozák Ákos az új elnök

Kozák Ákos, a Gfk Hungária igazgatója váltja Horváth Krisztinát a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) élén. Az új elnök hangsúlyosabb jelenlétet ígér a versengő szakmai szövetségek között. Az alelnök Simon András, a Magyar Telekom kommunikációs vezetője lett.

hirdetés

Kozák Ákost, a Gfk Hungária igazgatóját választotta elnökül a MMSZ közgyűlése. A szervezetet eddig vezető Horváth Krisztina, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese az MMSZ közleménye szerint „munkahelyi elfoglaltsága miatt nem jelöltette magát” ismét.

Az alelnök Simon András, a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója lett, a főtitkár Bohnné Keleti Katalin, az Argumentum ügyvezetője. A teljes, 15 tagú megújult elnökség névsorát innen töltheti le.

Kozák Ákos kortesbeszédében arról beszélt, sokszor azt tapasztalta, „a [marketing] terület vállalatokon belüli elfogadottsága nem mindenhol egyenlően magas és feszültségek keletkeztek más szakmai területek között. A marketingen egyre több konkrétumot, kézzelfogható eredményeket és megtérülési számításokat kértek számon. Erre a marketing tudomány és gyakorlat sem mindig volt kellően felkészült.” Az új elnök most a marketing döntéshozatalban játszott szerepének újraértelmezését tűzte ki célul.

Az MMSZ – a szövetség közleménye szerint – ezentúl hangsúlyosabban kíván megjelenni a versengő szakmai szövetségek, egyesületek piacán, a lobbitevékenység, a képzések és az aktív kommunikáció előtérbe helyezésével.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új műsorrendben kétszer is vetítik a széria aktuális epizódjait.

Idén az Akváriumban rendezik a hazai videoklipek kétnapos szemléjét és szakmai fórumát.

De a fesztivál az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül rászoruló gyerekek iskolakezdését is támogatja.

A Sundance TV kínálatában tűnik fel a magyar dokusorozat.

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés