hirdetés
hirdetés
hirdetés

MMSZ - Kozák Ákos az új elnök

Kozák Ákos, a Gfk Hungária igazgatója váltja Horváth Krisztinát a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) élén. Az új elnök hangsúlyosabb jelenlétet ígér a versengő szakmai szövetségek között. Az alelnök Simon András, a Magyar Telekom kommunikációs vezetője lett.

hirdetés

Kozák Ákost, a Gfk Hungária igazgatóját választotta elnökül a MMSZ közgyűlése. A szervezetet eddig vezető Horváth Krisztina, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese az MMSZ közleménye szerint „munkahelyi elfoglaltsága miatt nem jelöltette magát” ismét.

Az alelnök Simon András, a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója lett, a főtitkár Bohnné Keleti Katalin, az Argumentum ügyvezetője. A teljes, 15 tagú megújult elnökség névsorát innen töltheti le.

Kozák Ákos kortesbeszédében arról beszélt, sokszor azt tapasztalta, „a [marketing] terület vállalatokon belüli elfogadottsága nem mindenhol egyenlően magas és feszültségek keletkeztek más szakmai területek között. A marketingen egyre több konkrétumot, kézzelfogható eredményeket és megtérülési számításokat kértek számon. Erre a marketing tudomány és gyakorlat sem mindig volt kellően felkészült.” Az új elnök most a marketing döntéshozatalban játszott szerepének újraértelmezését tűzte ki célul.

Az MMSZ – a szövetség közleménye szerint – ezentúl hangsúlyosabban kíván megjelenni a versengő szakmai szövetségek, egyesületek piacán, a lobbitevékenység, a képzések és az aktív kommunikáció előtérbe helyezésével.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kiállítások, tárlatvezetések, koncertek, kertmozi, színház és táncelőadások, valamint pódiumbeszélgetésekkel készülnek. 

Az Ébred a város projekt készítői meséltek az április óta tartó folyamatról, és az elkészült klipről.

 

A maga módján. A street art művész most a londoni metróba fújta fel emblematikus patkányait, akik szégyentelenül tüsszentenek vagy éppen maszkkal ejtőernyőzgetnek.

Megnézed, és onnantól egész nap az megy a fejedben, hogy reducing metha-a-a-ane.

Állatgyógyászati cég online jelenlétéért felel majd négy országban az ügynökség.

hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés