hirdetés
hirdetés
hirdetés

MMSZ - Iglódi-Csató Judit az elnökségben

Új taggal bővült a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöksége: a testület tagjai közé választotta Iglódi-Csató Juditot, a Magyar Nemzeti Bank kommunikációs igazgatóját, szóvivőjét.
hirdetés
Iglódi-Csató Judit új feladatával kapcsolatban kiemelte: a 21. század kommunikációs környezete olyan kihívások elé állítja a szakmát és a szakmai szervezeteket, ahol még inkább szükség van a tudatos és markáns véleményformálásra, független szakmai álláspontok aktív képviseletére.

„Hiszek abban, hogy a kommunikációs szakma különböző területein dolgozó, de azonos elvek mentén együttműködő szakértők a szövetséget olyan módon tudják megújítani, ami által az MMSZ a szakmában dolgozók számára egy meghatározó viszonyítási pont lesz” – mondta a szakember.

Mint arról már beszámoltunk az MMSZ októberben úgy döntött, négy új szakembert kér fel, hogy csatlakozzon a szövetség elnökségéhez. A felkérést először Kozák Ákos, a Gfk Hungária ügyvezetője, majd Iglódi-Csató Judit fogadta el.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés