hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az MKB Bank új kampánya 20 értékes percre hívja fel a figyelmet

Influencerek segítségével indult el a #20percegészség című kampány.

hirdetés

Az MKB új márkaplatformjának középpontjában olyan apró egészségügyi tanácsok állnak, amikre a rohanás mellett is juthat legalább 20 percünk. Ezért is kapta a kampány a #20percegészség nevet.

„Már a kezdeti fázisban egyértelmű volt, hogy nem egy klasszikus TV-kampány lesz a megoldás, hanem egy, a mindennapok ritmusához sokkal jobban illeszkedő, valódi tartalommal és hozzáadott értékkel bíró márkaplatform. Így született meg a #20percegészség program ötlete” – mesélt a kampány hátteréről Koltai Dániel, az MKB Bank marketing és kommunikációs igazgatója.

A program weboldalán olyan tippekkel találkozhatnak az olvasók, mint hogy hogyan készíts magadnak egészséges irodai lunch boxot 20 perc alatt, vagy hogyan tervezd meg 20 perc alatt a nyaradat úgy, hogy ne csak a gyerekek táboroztatására legyen gondod.

A program szakmai hátterét 4 olyan véleményvezér biztosítja, akik egy-egy meghatározó területen tudnak praktikus tanácsokkal szolgálni. Havas Dóra gasztroblogger az egészséges táplálkozás, Kádár-Papp Nóri, a Gyerünk, anyukám! edzője a mozgás, Bábel-Szücs Szilvia aka Anyapara a saját magunkra fordított idő, míg az Apu-kalipszis blog szerzője, Ficza János a családdal töltött idő fontosságára hívja fel a figyelmet.

Kattintson galériánkért!
Kattintson galériánkért!

„Mivel a célunk nemcsak az, hogy minél többen olvassák a cikkeket, hanem valóban meg is fogadják a tanácsokat, ezért gondoltunk azokra is, akik úgy érzik, hogy egyedül nem lenne elég kitartásuk egy ilyen életmódváltáshoz. Létrehoztunk egy Facebook-csoportot, ahol nem csak a bloggerek tippjeit olvashatják, hanem bárki megoszthat egymással egy-egy témába vágó cikket vagy személyes tapasztalatot, élményt” – mondta el Koltai Dániel.

A programot TV és online kampány népszerűsíti, melyhez kétféle tv spot, valamint egy hosszabb, csak a bank Youtube-csatornáján látható spot is készült (ebben több valódi banki alkalmazott is feltűnik), továbbá online bannerek és cikkek egészítik ki a kommunikációt.

Több felületen, a Facebook-csoportban vagy az Instagramon is lehet csatlakozni a kampányhoz, valamint hetente hírlevelet is kapnak azok, akik feliratkoznak a program weboldalán.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés