hirdetés
hirdetés
hirdetés

Portréinterjú

Mitől épült fel Stahl?

„Akinek hagymaszagú a keze, az nem vezethet híradót” - mondta Stahl Judit, aki néha ízekkel is álmodik. A Tényekről, a Micukoról, könyveiről, lapjáról, a Stahl márkáról is beszél a Kreatív portréinterjújában.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Az előadó és a prezentált elemek egyszerre látszódhatnak a Prezi új, Budapesten fejlesztett eszközével, amihez sem greenbox, sem utómunka nem kell.

Egy jó karakter megválasztása kulcsszerepet játszik a reklámozott márka megkülönböztethetőségében, visszaidézhető és egyedi. Adatbázisba rendeztük a színészek legjavát! (X)

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A Nigellás kérdést elég finoman sikerült megfogalmazni, nem is válaszolt rá rendesen Stahl. Abban az esetben konkrétan egész recepteket fordított le szó szerint,
jelzőkkel (duci gerezdekkel és súlyos csokikkal) együtt.

Nyilván azért lett mára már szikárabb a stílus, mert szóltak neki, ha így folytatja, széjjelperlik.
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés