hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mit tudhat a görögök istene a netes kereskedelemről?

A Dardanellák John Lawsonja érkezik Magyarországra november 25-én az DotCommerceDayre. A konferencián megtudhatjuk, mi újság a Bookline, a Puma, a Praktiker és a Netpincér e-kereskedelmi portáján?

hirdetés

November 25-én rendezi meg a Boscolóban Neo Interactive online ügynökség és a Kreatív Csoport a DotCommerceDay e-kereskedelmi konferenciát, amin a húzónév Odysseas Ntotsikas, dél-kelet-európai régió e-kereskedelmi piacát lassan eluraló ThinkDigital alapító-ügyvezetője.

Ntotsikas a YellowNetRoad nevű online ügynökség alapításával kezdte, amelyet 2005-ben felvásárolt az Ogilvy One. 2006-ban megalapította a ThinkDigitalt, amely Görögország és Ciprus legnagyobb online hirdetési hálózatává nőtte ki magát. Jelenleg már a bolgár és a román piacon is jelentős szereplők, hamarosan pedig új országban terjeszkednek, amiről lehet, hogy a konferencián is beszél majd. A Ntotsikas által vezetett vállalat az MSN, a Facebook, a LinkedIn, Live Messenger, a MySpace, az Ebuddy, a Miniclip és a RockYou kizárólagos hirdetésszervezési hálózata a régióban.

A konferencia másik külföldi előadója Heissam Hartmann, az egynapos aukcióival Európa-szerte sikeres Rebate Network kelet-európai alelnöke lesz. Karrierjét egy német aukciós website-nál kezdte, majd annak az aukciós óriáscég általi felvásárlását követően az Ebaynél töltött be több vezető pozíciót. Később ügyvezetőként dolgozott az AhaOho-nál, majd Németország legnagyobb online vásárlói klubjának, a ‘brands4friends’-nek lett a nemzetközi üzletfejlesztési igazgatója.

A konferencia színpadán lesz sok más szakember mellett Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület elnöke, Nemeskéry Zsuzsanna, a Puma kereskedelmi vezetője, Perger Péter, a Netpincér ügyvezetője, Starcz Ákos, a Bookline vezérigazgatója és Cseh Henriette, az Unicef marketingmenedzsere.

A nap házigazdája Litkai Gergely, a Comedy Central főszerkesztője lesz. Az összes előadó és a program a konferencia honlapján tekinthető meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés