hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mit csinált Nánási Pál kutyája Pumped Gabo fotózásán?

Már beszámoltunk róla, hogy az RTL Spike Pumpedék címmel realityt indít, amelyben az internetes mémként híressé vált, Pumped Gabo és barátnője szerepel majd. Most kicsit alaposabban is bemutatjuk a műsort bevezető reklámkampányt.

hirdetés

A kreatív koncepcióért a megbízó Viacom oldaláról Dóczi Melinda marketingigazgató, Kabai Dániel kreatív igazgató, Nikolits Dóra marketing menedzser, Bódiss Anna marketing koordinátor és More Annamária executive producer felelt, a kampány megvalósítását a HPS Experience végezte. Az alábbiakban az alkotók beszámolója következik:

„A kreatív koncepció fókuszában a közösségi média által keretek közé szorított valóság, és annak egy kis szelete áll. Gabóék nagyravágyók, ambiciózusak, és szeretnék, ha rajongóik már most olyannak látnák őket, mint amilyenné néhány éven belül válni szeretnének, a valóságban azonban még közel sem tartanak itt. Ez a kontraszt adja a kreatívok humorát. A fotózás kulisszái mögött is vicces szituációk zajlottak. A napozós jelenet során például eredetileg egy kisfiú zavarta volna meg Gabóékat a kamu napfürdőzésben, ám a lámpaláz miatt az ifjú statisztát nem tudták a kamerák elé könyörögni. Végül Nánási Pál kutyája, Pityu vállalta a beugró szerepét, és tökéletes színészi játékkal trappolt keresztül a homokozón némi pizzáért és fülvakargatásért cserébe.”

További képekért kattintson!
További képekért kattintson!

Alkotók

Megbízó: Viacom Global Hungary (RTL Spike)

Marketingigazgató: Dóczi Melinda

Kreatív igazgató: Kabai Dániel

Marketing koordinátor: Bódiss Anna

Kreatív koncepció megalkotói: Kabai Dániel, More Annamária, Nikolits Dóra

Reklámügynökség: HPS Experience

Kreatív igazgató: Vekkel László

Head of creative: Tollner Dávid

Art director: Béky Patrik

Senior webdesigner: Hutvágner Zsolt

Szövegíró: Tóth Dániel

Account director: Bálint Fru

Account executive: Antal Réka

Médiaügynökség: Blind Media

Rendező: Pallag Péter

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés