hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mit csinált Nánási Pál kutyája Pumped Gabo fotózásán?

Már beszámoltunk róla, hogy az RTL Spike Pumpedék címmel realityt indít, amelyben az internetes mémként híressé vált, Pumped Gabo és barátnője szerepel majd. Most kicsit alaposabban is bemutatjuk a műsort bevezető reklámkampányt.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A legjobb húsz írás augusztus végéig olvasható számos budapesti utasváróban.

A HVG, a Népszabadság és legutóbb a Magyar Nemzet újságírója szeptember 1-től veszi a szakmai magazin és hírportál vezetését. 

 

A Kantar Hoffmann-Mediameter szerint is a Petőfi volt a leghallgatottabb rádió május-július között.

A márkáknak is a hamar az egyik kedvenc üzenettovábbító eszköze lett. Listáztuk a legjobbakat. 

Heinrich Pecina felügyelőbizottsági tag lett kiadóban, míg bizalmasa, Kálmán kétszeres ügyvezető. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyarország, szeretlek! vetélkedőnek lesz az egyik csapatkapitánya. 

A Deloitte Magyarország idén 17. alkalommal hirdeti meg.

A Sziget egyik kiemelt partnere volt a cég.

Szerinte a Bors bulvárlap egész egyszerűen nem írt igazat.

A Hypo-ügyben vallott bűntársaira az osztrák bíróságon.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés