hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mit csinál ez az ember a poharakkal a MOL reklámjában?

A MOL egy online zenés videóval támogatja meg a tiszta motorról szóló kampányát.

hirdetés

A MOL kampánya az új EVO üzemanyagcsaládot hirdeti, amely a cégcsoport közép- és kelet-európai töltőállomásain lesz elérhető. A bevezető kampányban a klasszikus ATL elemeket egy online videó is kiegészíti, amely a régió 7 országában lesz majd látható.

A kisfilmben egy SixSix nevű zenész muzsikál vizepoharakkal, kancsókkal és az azok hangjait mintázó sampler segítségével. Az üzenet középpontjában a harmónia, illetve annak törékenysége áll, valamint az, hogy a szóban forgó üzemanyaggal tisztább lesz annak az autómotorja, aki azt használja.

Ime a videó, alatta pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal

• Megbízó: MOL Group
• Group Corporate Communications and Marketing Vice President: Szollár Domokos
• Head of Digital Marketing and Communications: Birinyi Gábor
• Online Communications Expert: Labossa Lajos

Ügynökség

• Kreatív ügynökség: Artificial Group 

• Head of Creative Management: Haberland Attila
• Creative Director: Horváth Gergely
• Client Service and Production Director: Kovács Tímea
• Account Director: Széni Károly
• Account Manager: Rideg Lilla
• Producer: Kammerhofer Orsolya

Gyártás

• Production/Post production: Artificial Craft
• Director: Mendrei Miklós
• DOP: Rácz Dániel
• Production Manager: Kammerhofer Orsolya
• Editor: Szabó Levente
• Colourist: Vándor Ádám
• Music Composer: Fodor Máriusz, Issiaga Camara (a.k.a. SixSix)
• Sound: Studio H

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés