hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minitévé és ceruza is lehet névjegy

Utolsó köréhez érkezett névjegy- és önéletrajz-versenyünk, amelyre kreatívnak szánt ötletekkel lehetett nevezni. Pénteken egy anyagba pakoljuk az egészet, és indul a szavazás! A nyertesek Kreatívot kapnak.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ezentúl nem csak a csatornán támogatja a fiatal tehetségeket a csatorna.

A túlfogyasztásra és a tudatos jövőtervezésre hívja fel a figyelmet az OTP kampánya. A bejelentőt olvashatjátok.

Ezért futhatunk bele könnyen ma a világnap szpotjába a magyar csatornákon is.

Boldog díjazottak, ölelkező kreatívok, minden, ami egy díjátadóhoz dukál.

6 milliárd körüli reklámbevételt kezel továbbra is a Media Services Company.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Farkas Júlia mini TV névjegye szuper ötlet, ilyet még nem láttam. Modern, játékos, izgalmas, mert látszatra játék, közelről meg sok mindent elmond egy emberről. A
retro forma meg nagyon aranyos.
#
Magdi önéletrajz prezije aranyos, csak még nem jöttem rá, hogy az "imidge" szó valami általam nem értett poén vagy tényleg egy csúnya elírás.
hirdetés

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés