hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minél kevésbé szabályozzuk, annál jobb ötletek születnek

A Kreatív egyik korábbi, tévés piaccal foglalkozó lapszámában bemutattunk néhányat a tévés szakma hátterében, tehát nem a kamerák előtt dolgozó, ám ettől függetlenül is meghatározó képviselői közül rövid interjúk formájában. Első körben három hazai tévés forgatókönyvírót mutattunk be, másodjára tévés rendezőkkel készült interjúkat olvashattak, most pedig tévés kreatívigazgatók válaszolnak. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Interjú a Nyomtassteis projektről, és arról, hogy létezhet-e a 21. században szamizdat.

A kommunikáció és média szakon adnak elő tartalmi fókuszú kommunikációról, natív hirdetésekről, influencerekről és hasonlókról.

Ha a tartalom a király, akkor micsoda az isten? A SAP Hybris nagygyűlésén fontos kérdésekkel szembesültünk.

Szabó Orsolya és Lengyel Richárd új pozícióban folytatják.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

Egyben a printben áttérnek a tabloidméretre. 

Az UNICEO több mint 20 országból vár szakembereket.

A portfólióba tartozó Petőfi és a Sláger is jócskán tudta növelni hallgatóinak számát.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.