hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mindkét frekvenciára pályázik a Danubius és egy új induló

Hat cégtől nyolc pályázat érkezett a hétfői határidőre a két országos kereskedelmi rádiós frekvenciáért. A Danubius nemcsak a saját, hanem a Sláger frekvenciájára is pályázik, ahogy az ex-Rádió1-es Márton Dávid cége is. Új cégként indul az Advenio, amelynek az InfoRádiót elindító Heltai Péter az egyik vezetője. Az Est Média és a Juventus egy-egy frekvenciára pályázik.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Mito Performanece üzletága felel a Nokia teljeskörű médiafeladatainak integrált tervezéséért és vásárlásáért.

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

hirdetés
hirdetés

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.