hirdetés
hirdetés
hirdetés

Media Hungary 2010

„Mindent le tudunk nyomni egymás torkán”

Hogyan lehetne jövedelmezőbbé tenni a médiapiacot? Mi köze ehhez a kérdéshez a kooperációnak és az átláthatóságnak? És jó-e, hogy a nagy országos csatornák viszik el a tévés hirdetési bevételek oroszlánrészét? – kérdések és viták az idei Media Hungary első napjáról.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Többszörös díjnyertes rendezvényen dolgozott közösen a Deutsche Telekom és a Progressive. (X)

Mátrai Miklós távozása után Bósza Zsolt átalakította a vezetést.

Tóth Levente, a Népszabadság és a Világgazdaság egykori főszerkesztője, jelenleg a KNK PR&Média press evangelistje szállította az eheti Kultúrterrort.

Interjú Bojtár B. Endre főszerkesztővel.

18-23 évesek jelentkezését várják a Roger Hatchuel Academy 6 napos tréningjére.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Javítva.
#
Kedves Eszter,
megköszönném, ha a cikk szövegét is mielőbb javítanád, mert nem mindenki nézi a fórumot!
Köszönöm,
Kinga
#
Köszönöm a pontosítást.
#
Kedves Kreatív,
helyesbítést kérek: nem azt állítottam, hogy az Index "látogatottsági adatain hatalmasat löktek az indavideós kisfilmek", hanem hogy az Indevideós filmpool nyertesei a
másutt nem, vagy nehezen fellelhető kisfilmek voltak (forrás: Index,: http://index.hu/kultur/cinematrix/ccikkek/2010/01/21/imadjuk_a_retrot_meg_a_luzerhumort/).
Ezzel is példázva, hogy a megnövekedett kínálat keresletet generál.
Köszönöm!!
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés